تاریخ و ساعت بازی پاری سن ژرمن و دورتموند (نیمه نهایی)


تاریخ و ساعت بازی پاری سن ژرمن و دورتموند (نیمه نهایی)

فوتبال دورتموند و پاری سن ژرمن / ساعت فوتبال دورتموند و پاری سن ژرمن / زمان بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / ساعت بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / ساعت بازی پاری سن ژرمن و دورتموند

بازی پاری سن ژرمن و دورتموند کی هست ؟

تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند در بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ بازی پاری سن ژرمن و دورتموند

تاریخ بازی پاری سن ژرمن و دورتموند سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 است.

تاریخ و ساعت بازی پاری سن ژرمن و دورتموند (نیمه نهایی)

ساعت بازی پاری سن ژرمن و دورتموند

ساعت بازی پاری سن ژرمن و دورتموند 22:30 به وقت ایران خواهد بود.

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن و دورتموند

  • پاری سن ژرمن: دوناروما | حکیمی، مارکینیوش، برالدو، مندس | زئیر-امیری، ویتینیا، رویز | دمبله، بارکولا، امباپه
  • دورتموند: کوبل | ریرسون، هوملز، اشلوتربک، ماتسن | جان، سابیتزر، برانت | آدیمی، سانچو، فولکروگ

نتیجه دیدار رفت پاری سن ژرمن و دورتموند

بازی پاری سن ژرمن دورتموند در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی ۱-۰ زنبورها همراه بود. تک گل نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ این بازی که به میزبانی سیگنال ایدونا پارک برگزار می‌شد، بازی دورتموند و پاری سن ژرمن را به سود تیم آلمانی به پایان رساند.

نکته قابل توجه این است که بازی پاری سن ژرمن و دورتموند یکی از نبردهای پرتکرار این فصل لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید، چرا که این دو تیم در مرحله گروهی نیز دو مرتبه به مصاف هم رفتند و حاصل آن، یک برد ۲-۰ برای پی‌اس‌جی و یک تساوی ۱-۱ بود.

دورتموند با توجه به پیروزی 1-0 در جدال رفت، با اندوخته نسبتاً مناسبی به فرانسه سفر کرده و هر نتیجه‌ای جز باخت، حکم ورود شاگردان ترزیچ به ومبلی را صادر می‌کند،

هر چند پاری سن ژرمن با خط حمله فوق‌العاده‌ای که دارد، بارها را ثابت کرده راه گشودن دروازه حریفان را بلد است و جبران شکست زیگنال ایدونا پارک، چالشی نیست که تیم لوئیز انریکه از پس آن بر نیاید.

شرایط دو تیم در رقابت‌های داخلی کاملاً متفاوت است. مطابق انتظار پاری سن ژرمن جام‌های سهل‌الوصول فوتبال فرانسه را به دست آورده و تنها هدف باقی مانده برای پاریسی‌ها، تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

پی‌اس‌جی با وجود هزینه‌های زیاد در دهه اخیر، ناکام بزرگ این رقابت‌ها بوده و با توجه به جدایی بسیار محتمل کیلیان ام باپه در پایان فصل، شاید امسال آخرین فرصت طلایی باشگاه فرانسوی برای نابودی این طلسم بزرگ باشد.

لوئیز انریکه با اعتمادبه‌نفس و انگیزه فراوان از تاریخ‌سازی در پاری سن ژرمن با کسب 4 گانه صحبت کرده و می‌خواهد بار دیگر پاسخ کوبنده‌ای به منتقدانش دهد

خلاف پاری سن ژرمن، دورتموند در مسابقات داخلی حرفی برای گفتن نداشته‌است.

تیم ادین ترزیچ که فصل گذشته قهرمانی بوندسلیگا را در آخرین هفته به بایرن مونیخ هدیه داد، امسال هم در لیگ و دی‌اف‌بی پوکال به جایی نرسیده و شاید تنها دستاورد مثبت آن‌ها در آلمان، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده باشد.

اما به رغم این ناکامی‌ها، دورتموند در لیگ قهرمانان نسخه کاملاً متحول‌شده‌ای را از خود نشان داده‌است. زنبورها از گروه مرگ به همراه پاری سن ژرمن جان سالم به در بردند و پس از 11 سال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه‌ یافتند.

دورتموند که 27 سال است طعم شیرین قهرمانی اروپا را نچشیده، به دنبال یک پایان رویایی در فصلی است که با مارکو رویس، کاپیتان بزرگ و دوست‌داشتنی‌اش خداحافظی می‌کند. آیا شما هم دوست دارید رویس پاداش بیش از یک دهه وفاداری خود را بگیرد؟




بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!