معرفی 12 تا از بهترین قنادی های شمال تهران+ آدرس و شماره تلفن


معرفی 12 تا از بهترین قنادی های شمال تهران+ آدرس و شماره تلفن

بهترین قنادی شمال تهران کدام شیرینی فروشی معروف است؟ انتخاب بهترین دسر و شیرینی در شمال تهران کار سختی است و معمولا بهترین قنادی های تهران در شمال تهران شعبه دارند. اگر بخواهیم در لیست شیرینی‌فروشی های تهران بهترین شیرینی فروشی...

بهترین قنادی شمال تهران کدام شیرینی فروشی معروف است؟ انتخاب بهترین دسر و شیرینی در شمال تهران کار سختی است و معمولا بهترین قنادی های تهران در شمال تهران شعبه دارند. اگر بخواهیم در لیست شیرینی‌فروشی های تهران بهترین شیرینی فروشی در شمال تهران را معرفی کنیم بعد از کمی جستجو به یک لیست پر و پیمان از قنادی‌های قدیمی و سابقه‌دار و شیرینی فروشی‌های تازه تاسیس با دکور و ظاهر شیک و مدرن و تنوعی بی‌نظیر از شیرینی‌های ایرانی و فرنگی و انواع دسر و نان می‌رسیم که این روزها حسابی مشتری دارند. در این مقاله قصد داریم بهترین قنادی های شمال تهران را به همراه آدرس و شماره تلفن بهترین کیک فروشی و دسر و شیرینی فروشی های شمال تهران به شما معرفی کنیم. با مجله فیدیلیو همراه باشید.

قنادی سوییت بلیس زعفرانیه

قنادی «سوییت بلیس» زعفرانیه یکی از معروف‌ترین قنادی های شمال تهران است که تنوعی بی‌نظیر از انواع کیک، شیرینی تر و خشک، اکلر، انواع دسر، نان، صبحانه و البته محصولات رژیمی، تنقلات، لوازم تولد و … را در منوی خود دارد.

شعبه زعفرانیه سوییت بلیس در سال ۱۳۸۳ افتتاح شد و اتفاقا فعالیتش را با ارسال کیک، شیرینی و دسر به کافه‌های معروف تهران شروع کرد. اما خیلی زود سوییت بلیس خودش تبدیل به یک برند در زمینه تولید کیک و شیرینی و دسر در میان شیرینی فروشی‌های معروف شمال تهران شد.

حالا سوییت بلیس زعفرانیه یکی از لوکس‌ترین قنادی‌های شمال تهران است که با یک منوی جذاب از انواع شیرینی، کیک، نان، دسر و سفارشات نامزدی، تولد، مهمانی‌های خاص و عروسی نامش را حسابی بر سر زبان‌ها انداخته است.

سوییت بلیس مدعی است که بزرگ‌ترین سازنده «کیک بوتیکی» در ایران است. بد نیست بدانید از جمله آیتم‌های جذاب سوییت بلیس همین کیک بوتیک است که طراحی سه بعدی، ساخت مجسمه روی کیک، نقاشی روی کیک و … با بهترین و خاص‌ترین مواد موجود در بازار را انجام می‌دهد.

یکی دیگر از آیتم‌های جذاب در منوی سوییت بلیس شیرینی‌های نیمه‌آماده به‌صورت یخ‌زده است که شما با خرید آن‌ها می‌توانید هر زمان که هوس کردید بعد از دیفراست (یخ‌زدایی از شیرینی) ادامه پخت نهایی شیرینی را در منزل انجام دهید.

آدرس قنادی سوییت بلیس زعفرانیه: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، چهارراه پسیان، جنب بانک پارسیان، پلاک ۳۲، قنادی سوئیت بلیس (زعفرانیه)

شماره‌های تماس: 22667155 – 22667156

قنادی سوییت بلیس نیاوران

قنادی «سوییت بلیس» شعبه نیاوران شعبه دیگری از برند قنادی سوییت بلیس در شمال تهران است. همان‌طور که پیش از این گفتیم سوییت بلیس از جمله برندهای مطرح تولید کیک و شیرینی در شمال تهران است که به شیرینی‌های لوکس فرانسوی، شیرینی‌های خاص امریکایی و کیک‌های منحصر‌به‌فرد و نوآورانه‌اش مشهور است.

طراحی و ساخت انواع کیک سفارشی از جمله نقاشی، مجسمه‌سازی، طراحی سه بعدی و … از مواردیست که باعث تمایز این برند کیک و شیرینی از برندهای دیگر شیرینی فروشی در شمال تهران شده است.

بد نیست بدانید یکی دیگر از ابتکارات جالب و منحصر‌به‌فرد سوییت بلیس امکان سفارش تمام شیرینی‌های این قنادی مشهور در قالب کیک است. یعنی شما می‌توانید هر مدل از شیرینی‌های موجود در قنادی را به شکل کیک هم سفارش دهید.

در شعبه نیاوران سوییت بلیس هم تمام آیتم‌های منوی زعفرانیه موجود و قابل سفارش است و شما به توجه به لوکیشن و مسیری که انتخاب می‌کنید با خیال راحت خرید خود را می‌توانید از یکی از این دو شعبه شیرینی فروشی معروف شمال تهران انجام دهید.

آدرس قنادی سوییت بلیس نیاوران: تهران، نیاوران، خیابان باهنر، بین پمپ بنزین و جماران، نبش کوچه ستایش، پلاک 192، قنادی سوئیت بلیس (نیاوران)

شماره تماس: 22825016 – 22825017

کافه نان بروله

«کافه نان بروله» در دو شعبه دیباجی و جم سنتر از جمله قنادی‌های خوب و معروف شمال تهران است. این کافه نان لوکس در منوی خود انواع کیک اسلایسی، کیک خشک، کوکی، دسرهای بوتیکی، نان شیرین، نان خشک و طعم‌دار، نان سفید، کروسان و دنیش، ساندویچ و انواع نوشیدنی گرم و نوشیدنی سرد را ارائه می‌دهد.

به عبارت دیگر مجموعه کافه نان بروله در رسته‌های کافه نان، کافه قنادی و کافی شاپ خدمات ارائه می‌دهد. تمام محصولات کافه نان بروله پخت روز بوده و از مواد درجه یک تهیه می‌شوند. ساعت کاری هر دو شعبه کافه نان بروله از ۷ صبح الی ۲۲ شب است.

آدرس کافه نان بروله دیباجی: تهران، دیباجی جنوبی، جنب بانک شهر، پلاک ۱۰۶

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۳۰۸۰

آدرس کافه نان بروله نیاوران:‌ تهران، خیابان نیاوران، خیابان جماران، پاساژ جم، طبقه همکف

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۲۲۷۷۸۴

قنادی بی بی

قدیمی‌ترها بر این باورند که قنادی «بی بی» بهترین شیرینی فروشی یا به عبارتی بهترین کیک فروشی تهران است؛ شاید برای اینکه همه ما یک بار کیک تولد خود را از بی بی سفارش داده‌ایم؛ همان کیک شکلاتی معروف بی بی.

در هر صورت قنادی بی بی که چند شعبه در مناطق مختلف تهران دارد جزو قدیمی‌ترین و بهترین شیرینی فروشی‌های تهران با بیش از ۴۰ سال سابقه است که کار خود را با تولید شیرینی‌های خشک آغاز کرد.

شعبه نخست این شیرینی فروشی در منطقه یوسف آباد تهران است و دو شعبه در غرب و شمال شهر تهران هم دارد: بی بی قیطریه و بی بی شهرک غرب.

در شعبه بی بی قیطریه که جزو بهترین قنادی‌های شمال تهران است مثل همیشه یک منوی کامل و جذاب از انواع شیرینی خشک و همچنین انواع شیرینی تر، شیرینی‌های خشک دو رنگ، چیزکیک‌ها، کیک‌های شکلاتی، کیک‌های آلبالویی، تارت‌های توت فرنگی و کیک‌های ناپلئونی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

آدرس قنادی بی بی قیطریه: تهران، بالاتر از بزرگراه صدر، خیابان سهیل

شماره تماس: 22208358

شیرینی لادن

شیرینی «لادن» از جمله معروف‌ترین شیرینی فروشی‌های تهران، جزو قدیمی‌های صنف قنادی در چند منطقه از تهران و با ۳ شعبه معروف در شمال تهران است: لادن ولنجک، لادن سعادت آباد و لادن تجریش. بد نیست بدانید قدمت قنادی لادن به حدود 90 سال پیش می‌رسد.

در آن زمان «حاج احمد لادن مقدم» با ادامه دادن کسب و کار شیرینی فروشی پدرش، نخستین شعبه قنادی لادن را در خیابان امیریه تهران تاسیس کرد و ۴۰ سال بعد از آن شعبه تجریش شیرینی لادن هم افتتاح شد که هنوز هم جزو قنادی های خوب شمال تهران است. یک شعبه دیگر این قنادی معروف در شمال تهران در منطقه ولنجک واقع شده و شعبه سعادت آباد شیرینی لادن هم جزو محبوب‌ترین و خوش نام‌ترین قنادی‌های تهران است.

از جمله پرفروش‌ترین محصولات شیرینی فروشی لادن از گذشته تاکنون می‌توان به انواع شیرینی سنتی ایرانی مثل زولبیا بامیه، انواع کیک خشک و تر، انواع شیرینی خشک و تر، انواع دسر، آجیل و خشکبار، بستنی سنتی و میوه‌ای و انواع نوشیدنی اشاره کرد.

آدرس شیرینی لادن تجریش: تهران، تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، پلاک 3125

شماره‌های تماس: 02122710555-۰۲۱۲۲۷۰۴۷۶

آدرس شیرینی لادن ولنجک: تهران، ولنجک، بلوار دانشجو بالاتر از دانشگاه شهید بهشتی پلاک ۱۰

شماره تماس: 02122411069

آدرس شیرینی لادن سعادت آباد: تهران، سعادت آباد، میدان بوعلی، بلوار جوریکی

شماره‌های تماس: 02122092113- 02122092330

شیرینی الف زعفرانیه

در میان شیرینی فروشی‌های مشهور شمال شهر تهران «شیرینی الف» در منطقه زعفرانیه تهران جزو بهترین قنادی های شمال تهران است. قنادی الف زعفرانیه از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرد و حالا جزو مشهورترین قنادی های معروف شمال تهران است.

در منوی شیرینی‌ها و دسرهای قنادی الف زعفرانیه انواع شیرینی، چیزکیک و تارت از جمله تارت بلژیکی، میوه‌ای و … به چشم می‌خورد. علاوه بر این شیرینی‌‏های سنتی مثل باقلوا، کیک یزدی، قرابیه تبریزی و مسقطی گل‏محمدی هم جزو پرفروش‌ترین شیرینی‌های الف زعفرانیه است.

همچنین آجیل و خشکبار، اسنک‏های غذایی مثل الویه، پنیر و شوید و گوشت و مرغ را هم می‌توانید به‌عنوان میان‌وعده از شیرینی الف زعفرانیه تهیه کنید و لذت ببرید.

آدرسشیرینی فروشی الف زعفرانیه: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف، شیرینی الف

شماره‌های تماس:‌ 02122024725-02122048648

بوتیک قنادی لوندر

بوتیک قنادی «لوندر» یکی از شیرینی فروشی‌های تازه تاسیس در شمال تهران است که خیلی زود توانست نظر مثبت دوستداران کیک و شیرینی و دسر در شمال تهران را به خود جذب کند و تبدیل به پاتوق عاشقان شیرینی‌های خاص در سال‌های اخیر شود.

یکی از ویژگی‌های متمایز این شیرینی فروشی مشهور در شمال تهران طراحی دکور و تزیین خاص شیرینی‌هاست. سبک دکوراسیون و رسپی شیرینی‌های بوتیک قنادی لوندر الهام گرفته از سبک اروپایی است و بیشتر از حال و هوای قنادی‌های فرانسوی در دکور و طرز تهیه شیرینی‌های مختلف الهام گرفته شده است.

شیرینی لوندر با چند شعبه در تهران مشغول فعالیت است و «شیرینی لوندر فرشته» جزو بهترین و محبوب‌ترین شیرینی و کیک فروشی های شمال تهران است. در این کافه شیرینی شیک و لوکس شما علاوه بر خریدن کیک و شیرینی، انواع دسر و نوشیدنی‌های گرم امکان استفاده از فضای کافه قنادی برای نشستن و میل کردن سفارش خود را دارید.

همچنین در سه شعبه لوندر جردن، لوندر زعفرانیه و لوندر فرمانیه هم علاوه بر خرید و میل کردن انواع شیرینی لوکس و خاص از ماکارون گرفته تا انواع نوشیدنی، دسر، کیک و شیرینی‌های تر و خشک خاص با دیزاین شیک و مجلل شما می‌توانید از فضای کافه قنادی برای نشستن، معاشرت با همراهان و لذت بردن از طعم شیرینی‌ها استفاده کنید.

آدرس بوتیک قنادی لوندر در فرشته: تهران، فرشته، خیابان بوسنی هرزگوین، خیابان دکتر حسابی، پلاک ۱۳/۱

شماره تماس: 02122394251

آدرس بوتیک قنادی لوندر جردن: تهران، جردن، جنوب به شمال بالاتر از دستگردی، پلاک ۹۹

شماره تماس: 02122414672

آدرس شیرینی فروشی لوندر فرمانیه: تهران، فرمانیه، ابتدای دیباجی شمالی

شماره تماس: 02126149830

آدرس شیرینی فروشی لوندر زعفرانیه: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به پسیان، پلاک 27

شماره تماس: 02122176249

شیرینی دانمارکی (دنیش)

اگر عاشق طعم شیرینی دانمارکی هستید چه چیزی بهتر از پیدا کردن یک قنادی که تخصص اصلی‌اش درست کردن شیرینی دانمارکی‌های داغ و خوشمزه و تازه است؟

قنادی شیرینی دانمارکی بیش از نیم قرن سابقه در درست کردن شیرینی دانمارکی دارد و دارای چند شعبه در تهران است. در این میان «شیرینی دانمارکی زعفرانیه» یا «دنیش» جزو بهترین قنادی های شمال تهران به گواه عاشقان انواع سبک‌های شیرینی دانمارکی و انواع کیک و شیرینی‌های تر و خشک است.

اگر هم به شمال شرق تهران نزدیک هستید سری به شعبه شیرینی دانمارکی پاسداران بزنید و طعم شیرینی دانمارکی اصیل را تجربه کنید.

آدرس شیرینی دانمارکی زعفرانیه: تهران، خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی پلاک 58

شماره تماس: 02122666827

آدرس شیرینی دانمارکی پاسداران: تهران، پاسداران، پایین‌تر از برج سفید، روبروی بوستان 4

شماره تماس: 02174052255

سوییت آنجل

شیرینی فروشی «سوییت آنجل» که یک کافه، بوتیک کیک و شیرینی فروشی کافه شیک و دنج است در لیست بهترین شیرینی فروشی های شمال تهران جزو بهترین‌هاست. این قنادی نو پا و جوان که در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با تولید «چیز کیک ژاپنی» آغاز کرد در مدت کوتاهی توانست نام خود را به‌عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی‌های شمال تهران بر سر زبان‌ها بیندازد و گستره فعالیت و تولید محصولات خود را در زمینه دسر و شیرینی گسترش دهد.

سوییت آنجل که ابتدا به‌صورت کارگاهی محصولات خود را عرضه می‌کرد، از اواسط تابستان 1401 در قالب کافه شیرینی در کنار سرو نوشیدنی‌های متنوع، اقدام به تولید و عرضه محصولات خود در کافه شیرینی سوییت آنجل نموده است و در راستای ذائقه ایرانی در تولید انجام شیرینی و شورینی گام برمی‌دارد.

آدرس سوییت آنجل: تهران، خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان بصیری، پلاک 19

شماره تماس: 02122000189

شیرینی فروشی اکلر

در لیست شیرینی فروشی‌های معروف تهران نام «شیرینی فروشی اکلر» جزو بهترین قنادی‌های تولید‌کننده دسر و شیرینی در شمال تهران است.

بوتیک شیرینی فروشی اکلر در سال ۱۳۸۹ در خیابان فرشته تهران افتتاح شد. این شیرینی فروشی معروف شمال تهران نام خود را از شیرینی معروف فرانسوی «اکلر» گرفته است و نخستین بوتیک شیرینی فرانسوی در تهران است.

بوتیک شیرینی اکلر فرشته، مدعی است که نخستین شیرینی فروشی در تهران است که شیرینی معروف فرانسوی «ماکارون» را در ایران معرفی کرده است.

اغلب شیرینی‌های این قنادی لوکس در شمال تهران، شیرینی‌های فرانسوی از جمله انواع ماکارون، تارت و اکلر هستند. همچنین انواع نوشیدنی گرم بر پایه قهوه، شیرینی‌های فصلی با استفاده از میوه‌های فصل و شیرینی‌های خاص مناسبتی برای روزهای ولنتاین، هالووین، عید، کریسمس و … در اکلر پخته و در بسته بندی‌های شیک عرضه می‌شود.

در طرز تهیه شیرینی‌های اکلر از شکلات‌های لینت، کالبو، میوه وانیل ماداگاسکار و کره درجه یک استفاده می‌شود و فروش تکی شیرینی‌ها هم در اکلر مرسوم است. همچنین نوشیدنی‌های گرم کافی شاپی هم با بهترین کیفیت را می‌توانید همراه با شیرینی سفارش دهید.

در حال حاضر اکلر در شمال تهران سه شعبه در فرشته، نیاوران و فرمانیه دارد.

آدرس اکلر فرشته: تهران، خیابان فرشته، ابتدای خیابان آقابزرگی، شماره ۴

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۰۶۳۵۵

آدرس اکلر نیاوران: تهران، خیابان نیاوران، سه راه یاسر، بین خیابان امیرسلیمانی و هیراد، روبروی پمب بنزین نیاوران، شماره 211

شماره تماس: 02126112133

آدرس اکلر فرمانیه: تهران، خیابان فرمانیه، بعد از دیباجی شمالی،‌ نبش کوچه شب‌بو، پلاک ۴۲، واحد ۱

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۸۷۶۵۰۰

کافه قنادی کوک

کافه قنادی «کوک» یکی دیگر از شیرینی فروشی‌های معروف تهران با چند شعبه در مناطق مختلف شمال تهران است. این شیرینی فروشی مشهور انواع شیرینی خشک و تر، شورینی، انواع دسر، اسنک، باقلوا، کیک و چیز کیک، انواع نوشیدنی کافی شاپی و انواع شیرینی‌های خاص و مناسبتی را با بالاترین کیفیت و مواد تازه به‌صورت روزانه تهیه کرده و به مشتریان عرضه می‌کند.

بد نیست بدانید شیرینی کوک در سال ۱۳۷۴ تحت عنوان «نان و شیرینی اسکان» در منطقه میرداماد تهران فعالیت خود را شروع کرد. این شعبه قنادی کوک در شمال تهران به‌عنوان شعبه مرکزی کوک شناخته می‌شود. علاوه بر شعبه میرداماد، کوک در حال حاضر شش شعبه دیگر در مناطق مختلف تهران و یک شعبه هم در کشور کانادا دارد.

کوک مدعی است که نخستین تولیدکننده‌ کیک‌های فوندانت، انواع شیرینی اروپایی، و همین‌طور مبدع «شورینی» در ایران است. محصولات تمام شعبات شیرینی‌فروشی کوک (به جز کانادا) در یک کارخانه مرکزی تولید می‌شوند و به همین دلیل هم کیفیت محصولات در تمام شعب کوک یکسان است.

آدرس شعبه‌ اسکان: تهران، بلوار میرداماد، مجتمع اسکان، طبقه‌ همکف، واحد ۲۲

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۸۶۱۱۴

آدرس شعبه‌ ولنجک: تهران، ولنجک، انتهای خیابان یمن، ابتدای خیابان اعرابی (پروانه)، پلاک ۱۹

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۷۰۴۷۸

آدرس شعبه‌ نیاوران: تهران، خیابان نیاوران (شرق به غرب)، نرسیده به سه‌راه یاسر، نبش خیابان امیر سلیمانی، پلاک ۲۲۹

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۰۰۶۸۵

قنادی نیشکر

شیرینی فروشی «نیشکر» هم جزو مشهورترین و بهترین قنادی های شمال تهران است. این قنادی قدیمی و مشهور بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت دارد و انواع کیک خاص و مناسبتی و کیک روز، شیرینی‌های جدید و سنتی از جمله انواع حلوا و زولبیا بامیه در ایام خاص ماه رمضان، شیرینی‌های ساده و لوکس، دسر و آجیل و خشکبار درجه یک را عرضه می‌کند.

قنادی نیشکر در حال حاضر دارای شش شعبه مستقل در نقاط مختلف شمال شهر است و بعد از سال‌ها هنوز به گواه نظر مشتریان کیفیت را حفظ کرده است. این شیرینی فروشی قدیمی در شمال تهران با مواد درجه یک و مرغوب انواع کیک و شیرینی و دسر را به روز پخت و عرضه می‌کند.

آدرس قنادی نیشکر اندرزگو: تهران، فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، روبروی بانک پاسارگاد، شماره ۶۶

شماره‌های تماس: 02122203439- 02122247461

آدرس قنادی نیشکر جردن: تهران، بلوار آفریقا به سمت شمال، بالا‌تر از بلوار اسفندیار، نبش بن‌بست تندیس

شماره تماس: 02122047250

آدرس قنادی نیشکر دولت: تهران، پاسداران، خیابان دولت، بین دیباجی و یارمحمدی، پلاک ۱۷۸

شماره‌های تماس: 02122552279- 02122776492

آدرس شیرینی نیشکر شعبه ولیعصر (جام جم): تهران، خیابان ولیعصر، روبروی جام جم، نبش کوچه کرانه، شیرینی نیشکر

شماره‌های تماس: 02122012989- 02122034776

آدرس شیرینی نیشکر پلاس اندرزگو: تهران، خیابان اندرزگو، روبروی حسینیه کربلایی‌ها، پلاک ۶۸

شماره‌های تماس: 02122238006- 09128181724

آدرس شیرینی نیشکر شعبه VIP زعفرانیه: تهران، زعفرانیه، خیابان فتاحی، تقاطع آصف، نبش کوچه رامکوه

شماره‌های تماس: 02122744052- 02122754072

نان سحر مرکزی

در لیست بهترین شیرینی فروشی های شمال تهران نمی‌شود از شعبه مرکزی نان سحر واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر به راحتی گذشت. بد نیست بدانید بیکری نان سحر فعالیت خود را از سال ۱۳۵۰ در زمینه تولید نان و تحت عنوان «نان بولکی‌پزی سحر» آغاز کرده و از همان سال ضمن برقراری ارتباط با کمپانی‌های بزرگ بین‌المللی تولید‌کننده نان در کشوهای اروپایی، گامی بلند در راستای ارتقا سطح کیفی، ایجاد تنوع و کاهش ضایعان نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم برداشته است.

در تمام شعبات نان سحر از جمله شعبات این بیکری زنجیره‌ای در شمال تهران از جمله شعبه تجریش و سعادت آباد شما می‌توانید انواع نان تست، نان‌های سفید، نان‌های سیاه، نان‌های رستورانی، نان‌های خشک، نان‌های طعم‌دار، نان‌های لایه‌ای، انواع تارت، شیرینی خشک، کیک خشک و تر، شیرینی تر و انواع نوشیدنی و ساندویچ و اسنک را خریداری کنید.

از جمله ویژگی‌های خرید نان و شیرینی و سایر اقلام از نان سحر می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • حداکثر تنوع نان (حدود 170 نوع)
  • نان خمیر ترش
  • نان فاقد گلوتن
  • شیرینی (خشک، تر)
  • کیک (یخچالی، مناسبتی، سفارشی)
  • ساندویچ و نوشیدنی سرد
  • دونات و پیراشکی
  • بستنی (در فصول گرم)
  • مواد اولیه پخت نان و شیرینی

همچنین امکان سفارش تلفنی در شعبه مرکزی نان سحر وجود دارد (داخلی 101).

آدرس شعبه مرکزی نان سحر: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر تر پل صدر، نان سحر

شماره‌های تماس: 22678107 – 22678108 – 22678109 22678110

آدرس شعبه تجریش نان سحر: تهران، تجریش، خیابان شهرداری، روبروی بیمارستان شهدای تجریش، نان سحر

شماره تماس: 22738344

آدرس شعبه سعادت آباد نان سحر: تهران، تهران، سعادت آباد، بلوار پاک نژاد، بلوار دریا، پلاک 102

شماره تماس: 88096397

سخن پایانی

در لیست بهترین شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌های شمال تهران نام‌های معتبری به چشم می‌خورد که فارغ از قدیمی یا جدید بودن کسب و کار از نگاه مشتریان بهترین انواع دسر، کیک، شیرینی، نان‌های خاص را با مواد تازه و باکیفیت به‌صورت روزانه تولید و عرضه می‌کنند. به عبارت دیگر کسب عنوان بهترین کیک و شیرینی‌فروشی در شمال تهران کار ساده‌ای نیست چرا که کوچک‌ترین خطایی از نگاه تیزبین و نکته‌سنج مشتری در این زمینه دور نمی‌ماند. قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم به گواه مشتریان جزو بهترین قنادی های شمال تهران هستند. به نظر شما بهترین قنادی شمال تهران کدام قنادی است؟ در کدام شیرینی فروشی شمال تهران بهترین دسر را خورده‌اید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را درباره خرید از این شیرینی فروشی های معروف شمال تهران با ما و مخاطبان فیدیلیو در میان بگذارید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخت برنج با مرغ به روش لبنانی