ساحل خلج رامسر


ساحل خلج رامسر

ساحل خلج رامسر، ساحلی دیدنی و زیبا که از جاذبه ها ی گردشگری رامسر به شمار می رود . در طول سال مسافران زیادی به رامسر می رود و به ساحل خلج سری می زنند و لحظات شادی را در کنار دریا سپری می کنند. ساحل خلج یکی از محبوب...

ساحل خلج رامسر، ساحلی دیدنی و زیبا که از جاذبه ها ی گردشگری رامسر به شمار می رود . در طول سال مسافران زیادی به رامسر می رود و به ساحل خلج سری می زنند و لحظات شادی را در کنار دریا سپری می کنند.
ساحل خلج یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری رامسر است که در استان مازندران قرار دارد. ساحل خلج در یکی از مجتمع های ساحلی رامسر واقع شده است و دارای محیطی بسیار آرام و دنج است. همچنین شایان ذکر است که کافی شاپ ها و رستوران های زیادی نیز در اطراف این منطقه ی توریستی وجود دارد که زمانی که خسته باشید می توانید سری به آنها بزنید.

ساحل خلج رامسر

ساحل خلج ساحلی است که در آن پلاژهای زیبا درست شده و نقش تاثیر گذاری در جذب گردشگر و توریست به این ساحل دارند. بعد از کمی راه رفتن و یا نشستن در کنار ساحل زیبای خلج، در هنگام خستگی می توانید از امکانات رفاهی مثل رستوران. فروشگاه صنایع دستی، قایق سواری محل شنا نیز بهره ببرید و بودن در کنار دریا برایتان بیش از پیش لذت بخش شود.

نحوه دسترسی به ساحل خلج رامسر

آدرس: مازندران ، رامسر ، انتهای بلوار طالقانی رامسر

برای آشنایی بیشتر با رامسر پیشنهاد می کنیم مطلب سیری در رامسر را نیز مطالعه بفرمایید.

ساحل خلج رامسر

ساحل خلج رامسر

ساحل خلج رامسر



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...