مربی پرمشتری سری A: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام


مربی پرمشتری سری A: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام

تیاگو موتا، سرمربی بولونیا، تایید کرد که هنوز هیچ قراردادی امضا نکرده و در مورد آینده‌اش تصمیم نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در ماه آوریل بود که کالچو مرکاتو گزارش داد باشگاه یوونتوس با تیاگو موتا به عنوان جانشین مکس آلگری به توافق رسیده است.

این نشریه معتبر ایتالیایی هیچ اطلاعات دیگری منتشر نکرد و فقط تایید کرد که توافق اولیه بین یووه و موتا شکل گرفته است. یووه شب گذشته مکس آلگری را از سمتش اخراج کرد.

آلگری که هنوز یک فصل دیگر قرارداد داشت به دلیل اختلافات با مدیران باشگاه در فاصله کم پس از قهرمانی در کوپا ایتالیا از سمتش کنار رفت.

یوونتوس تا به امروز تنها با تیاگو موتا به عنوان جانشین آلگری صحبت کرده اما این مربی جوان تایید کرد که هنوز برای آینده‌اش تصمیم نگرفته است.

2023480

او در مصاحبه جدیدش درباره حس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گفت: "این یک هفته فوق العاده بود، من هم در این افتخار شریک هستم، اما قهرمانان این داستان بازیکنانم هستند. از لحظه فوق العاده‌ای لذت بردم، چیزی تاریخی که نشان دادیم امکان پذیر است. حالا باید به دنبال پایان فصل به بهترین شکل ممکن باشیم، سوم شدن در لیگ به معنای اضافه کردن چیز دیگری به تمام کارهای خارق‌العاده‌ای است که همیشه بدون هیچ فشاری انجام داده‌ایم."

آیا در مورد آینده‌ات با مدیران بولونیا جلسه‌ای داشتید؟ موتا در این خصوص گفت: "در چند روز آینده با رئیس باشگاه دیدار خواهم کرد، با هم تصمیم خواهیم گرفت و مشترکاً آن را اعلام می‌کنیم. زمان انجام آن‌ می‌رسد، اما باید با احترام فراوان از همه جوانب انجام شود.

او درخصوص اینکه آیا مقصد بعدی خود را انتخاب کرده یا نه، گفت: "من هیچ تصمیمی نگرفتم و قراردادی امضا نکرده‌ام. هفته آینده باید با هم ملاقات می‌کنیم، صحبت می‌‌کنیم و تصمیم را با همه در میان می‌گذاریم."


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟