والپیپرهای جدید و جذاب ویندوز 11 [دانلود کنید]


والپیپرهای جدید و جذاب ویندوز 11 [دانلود کنید]

مایکروسافت تعدادی والپیپر جدید برای ویندوز 11 طراحی و منتشر کرده است که در این خبر می‌توانید همین حالا آن‌ها را ببینید و در اندازه اصلی دانلود کنید. با وجود اینکه والپیپرهای جدید ویندوز 11 همچنان به طراحی Bloom پایبند هستند، اما هنوز به...

مایکروسافت تعدادی والپیپر جدید برای ویندوز 11 طراحی و منتشر کرده است که در این خبر می‌توانید همین حالا آن‌ها را ببینید و در اندازه اصلی دانلود کنید.

با وجود اینکه والپیپرهای جدید ویندوز 11 همچنان به طراحی Bloom پایبند هستند، اما هنوز به شکلی جذاب و جدید به نظر می‌رسند و می‌توانند دسکتاپ کامپیوتر شما را قدری تازه کنند. این والپیپرها به ویژه برای صفحه‌نمایش‌های OLED مناسب بوده و می‌توانند به کاهش مصرف انرژی و نور مزاحم کمک کنند.

دانلود تصاویر زمینه جدید ویندوز 11

والپیپرهای Bloom در ویندوز 11 نسخه‌های مختلفی دارند که تفاوت آن‌ها صرفاً در حالت رنگ زمینه است، اما همچنان می‌توانند بر روی مانیتورهای باکیفیت جذاب و پرنور باشند.

تصویر زمینه جدید ویندوز 11 برای مشاهده در اندازه بزرگ تر کلیک کنید

در صورتی که از نسخه جدید والپیپرهای Bloom مایکروسافت خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از قابلیت انیمیشن ویندوز 11 برای تصویر زمینه استفاده کنید. اما تصاویر ساده و کم‌نقش معمولاً انتخاب بهتری برای تصویر زمینه هستند، زیرا کمتر حواس شما را پرت می‌کنند و آیکون‌های برنامه‌ها، پوشه‌ها و میانبرها را آسان‌تر مشاهده می‌کنند.

دانلود تصویر زمینه جدید ویندوز 11

ویندوز 11 نیز بهره‌گیری از هوش مصنوعی را در خود دارد و برخی از قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به کامپیوترهای Arm ارائه می‌دهد. این کامپیوترهای جدید به نام AI PC شناخته می‌شوند.

در همین رابطه بخوانید:

- سرفیس پرو 2024 مایکروسافت با نمایشگر اولد معرفی شد
- سرفیس لپ‌تاپ 7 مایکروسافت معرفی شد؛ جایگزین عالی برای مک‌بوک ایر

دریافت تصویر زمینه جدید ویندوز 11

تصویر آخر (بالا) همانی است که پس زمینه کاملاً مشکی دارد و برای مانیتورها یا تلویزیون‌های OLED مناسب تر است. در صورتی که خواهان نسخه با وضوح اصلی والپیپرهای ویندوز 11 باشید، باید تا زمان انتشار بیلد جدید منتظر بمانید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت