تصمیم غیرمنتظره ستاره رئال/ واکنش‌ها به خداحافظی کروس: شوک به دنیای فوتبال!


تصمیم غیرمنتظره ستاره رئال/ واکنش‌ها به خداحافظی کروس: شوک به دنیای فوتبال!

ستاره‌های بسیاری به خبر خداحافظی تونی کروس، ستاره رئال مادرید و تیم ملی آلمان، واکنش نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، کروس که یکی از ستاره‌های بی چون و چرای رئال مادرید در ۱۰ سال اخیر بود و این فصل هم نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده بود، تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

این بازیکن دقایقی قبل با انتشار پستی اعلام کرد که این تصمیم را پس از مدت‌ها فکر کردن گرفته و با باشگاه رئال مادرید هم در میان گذاشته است و قصد دارد پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

ادر میلیتائو با انتشار تصویری از خودش در کنار این ستاره آلمانی در اینستاگرامش به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: «اسطوره.»

2024505

جود بلینگام هم که در طول یک سال حضورش در رئال بارها از کروس و لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکنانی که در کنارشان بازی کرده نام برده بود با شکلک بز به نشانه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال و قلب شکسته ابراز ناراحتی کرد.

2024506

ایسکو که در دوران حضورش در رئال سابقه بازی با کروس را داشت و چند سال با او هم تیمی بود در این باره نوشت: «باعث تاسف است اما تو فوتبال را کامل کردی.»

وینیسیوس هم که مشخصا از این تصمیم شوکه و ناراحت شده است، در قسمت نظرات پست این بازیکن نوشت: «نه. اسطوره!»

2024507

مانوئل نویر، هم‌تیمی کروس در تیم ملی آلمان، هم در بخش نظرات پست اعلام خبر خداحافظی او نوشت: «عجب دوران فوتبالی!»

2024508

تیبو کورتوا هم دیگر ستاره رئال مادرید بود که با شکلک ناراحت و قلب سفید برای این هم‌تیمی‌اش نوشت: «عجب اسطوره‌ای دوست من! دل ما برایت تنگ خواهد شد.»

گرت بیل هم با انتشار عکسی از خودش در کنار کروس در صفحه رسمی اینستاگرامش به این اتفاق واکنش نشان داد: «تبریک به تونی کروس به خاطر دوران حرفه‌ای فوق‌العاده‌اش. بازی در کنار تو در رئال مادرید باعث افتخار بود.»

2024535

لوکاس واسکز با ابراز ناراحتی از این تصمیم کروس نوشت: «تو من را نابود کردی، بزن بریم برای آخرین جام در کنار همدیگر.»

ناچو، کاپیتان اول رئال مادرید، هم به این تصمیم واکنش نشان داد و اظهار داشت: «من چقدر خوش شانس بودم که از بازی کنار تو لذت بردم. تا آخر با تو هستم، تونی.»

دنی سبایوس با انتشار عکسی در کنار این ستاره آلمانی در دوران حضورش در رئال نوشت: «دنیای فوتبال امروز با خبری غم انگیز از خواب بیدار شد و اشک خداحافظی با یک اسطوره را ریخت. هم پست بودن با تو و لذت بردن از دوران حرفه‌ای بی عیب و نقص تو باعث افتخار است. تو درون و بیرون زمین قابل تحسین هستی. ممنونم که الگوی همه بودی. دون آنتونیو کروس.»

2024545

ادامه دارد....


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سیداکوف: از خدا می‌خواهم ما را به المپیک راه بدهند!