توصیه به آرسنال: ستاره یونایتد را بخر و قهرمان شو


توصیه به آرسنال: ستاره یونایتد را بخر و قهرمان شو

امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که مارکوس رشفورد و ویکتور اوسیمن قطعات گم‌شده پازل قهرمانی این تیم هستند.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امسال هم تا هفته‌های پایانی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار داشت و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آمد اما بار دیگر این کورس را به منچسترسیتی واگذار کرد و مانند فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی رضایت داد.

شاگردان میکل آرتتا در این فصل عملکرد بسیار خوب و درخشانی داشتند و امیدوار بودند که بتوانند ناکامی فصل گذشته را جبران کنند، اما این اتفاق رخ نداد تا سیتیزن‌ها برای چهارمین فصل متوالی عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرده باشند.

1997650

پتی در گفتگو با بولی اسپورت درباره دلیل ناکامی تیم سابقش در لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: «من فکر می‌کنم آرسنال به مهاجمی نیاز دارد که بتواند ۳۰ گل در فصل به ثمر برساند تا بالاخره عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و این بازیکن می‌تواند ویکتور اوسیمن باشد که عملکردی درخشان در لیل و ناپولی داشته است. رویای او حضور در لیگ انگلیس است.

با این حال فکر می‌کنم که رشفورد هم خرید بسیار خوبی برای آنها خواهد بود چون توانایی بازی در کناره‌ها و نوک خط حمله را دارد. آرسنال برای رقابت با منچسترسیتی نیاز به چهار بازیکن دیگر دارد. سیتی توانایی جذب پنج بازیکن درجه یک را دارد اما آرسنال در حال حاضر این توانایی را ندارد اما تابستان شلوغی در پیش است.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اتفاق عجیب: بلینگام یک شبه اسپانیایی یاد گرفت