امداد جاده ای شک موتو راه اندازی شد + اطلاعات تماس


امداد جاده ای شک موتو راه اندازی شد + اطلاعات تماس

شرکت آرین دیزل که در تولید خودروهای تجاری سبک و سنگین فعالیت می‌نماید، ضمن راه‌اندازی خدمات امداد جاده‌ای ویژه محصولات خود، اطلاعات تماس این سرویس را اعلام نموده است. چنانچه رانندگان محترم خودروهای سنگین آرین دیزل از جمله...

شرکت آرین دیزل که در تولید خودروهای تجاری سبک و سنگین فعالیت می‌نماید، ضمن راه‌اندازی خدمات امداد جاده‌ای ویژه محصولات خود، اطلاعات تماس این سرویس را اعلام نموده است. چنانچه رانندگان محترم خودروهای سنگین آرین دیزل از جمله کامیون‌های باری و کمپرسی سری شک موتو یا کشنده شک موتو X5000 در مسیر با هرگونه نقص فنی یا خرابی مواجه گردند، می‌توانند با شماره ۰۹۰۰۶۰۰۰۳۴۳ تماس حاصل نموده و درخواست خدمات امدادی را ارسال نمایند.

امداد جاده‌ای آرین دیزل با بهره‌گیری از یدک‌کش‌های مجهز، قادر خواهد بود انواع خودروهای سنگین این شرکت را در محل مورد سرویس و تعمیرات اولیه قرار داده یا به نزدیک‌ترین تعمیرگاه مجاز انتقال دهد. این خدمات به صورت شبانه‌روزی و در تمامی ایام هفته ارائه می‌گردد.

مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات خدمات امداد جاده‌ای، به وب‌سایت رسمی شرکت آرین دیزل به نشانی https://arian-diesel.com مراجعه نموده یا با شماره تلفن ۴۸۴۹۱۰۰۰-۰۲۱ ارتباط برقرار نمایند.

مشخصات فنی شک‌موتو X5000

کشنده شک‌موتو X5000 یکی از محصولات اخیر آرین دیزل است که به همکاری این شرکت و کارخانه شاکمن در ایران مونتاژ گردیده است. این کشنده تک محور دارای ظاهر مدرن و مشخصات فنی برجسته‌ای است که آن را از سایر رقبا متمایز می‌سازد. قلب تپنده شک‌موتو X5000 را موتور پیشرفته ISZ520 ساخت کمپانی کامینز تشکیل می‌دهد که توان 520 اسب بخار و گشتاور حداکثری 2460 نیوتن متر را ارائه می‌نماید. این مقدار گشتاور بسیار بالا در مقایسه با سایر کشنده‌های موجود در ایران منحصربفرد است.

موتور 6 سیلندر خطی 24 سوپاپ این کشنده از نوع دیزلی با سیستم خنک‌کاری آبی می‌باشد. کمپانی کامینز از فناوری‌های روز در طراحی و تولید این موتور پیشرو بهره برده است. به همین دلیل، خودروسازان معتبر جهانی همچون ولوو، اسکانیا و مرسدس بنز نیز از این موتور در کشنده‌های خود استفاده می‌نمایند. قدرت و عملکرد فوق‌العاده این موتور باعث شده کشنده شک‌موتو X5000 بتواند در شرایط دشوار کوهستانی و جاده‌های ناهموار با حمل بارهای سنگین، از پس مأموریت‌های حمل و نقل برآید. همچنین این کشنده کاربردهای مفیدی در پروژه‌های ساختمانی و معدنی خواهد داشت. اتاق راننده ارگونومیک، صندلی هوشمند با گرمایش/سرمایش و آینه‌های مناسب از دیگر ویژگی‌های این کشنده می‌باشند.

مشخصات فنی این کشنده حاکی از توانمندی‌های بالای آن است. موتور 13 لیتری ISZ520 کامینز با طراحی مطابق استاندارد یورو 5، علاوه بر قدرت بالا، آلایندگی بسیار پایینی نیز خواهد داشت. توان بالای این موتور امکان صعود شک‌موتو X5000 از شیب‌های تا 36 درصد را فراهم می‌آورد که مناسب حرکت در مسیرهای کوهستانی و صعب‌العبور است. گیربکس اتوماتیک 16 دنده به جلو و 2 دنده عقب FAST F16JZ24 نیز بر روانی و بهینه‌سازی مصرف سوخت می‌افزاید.

ابعاد 6350×2550×4000 میلی‌متر (طول/عرض/ارتفاع)، وزن 6886 کیلوگرمی و ظرفیت 44 تنی این کشنده، گویای توانایی بالای آن در حمل بارهای حجیم و سنگین است. سیستم تعلیق پیشرفته نیز شامل فنر پارابولیک و کمک فنر هیدرولیکی در محور جلو و تعلیق بادی در محور عقب، پایداری و ایمنی مطلوبی را حین رانندگی با بارهای سنگین به ارمغان می‌آورد. با توجه به مشخصات برجسته، انتظار می‌رود کشنده شک‌موتو X5000 بتواند در بازار رقابتی ایران جایگاه ویژه‌ای کسب نماید.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درگ مرسدس C63 چهار سیلندر جدید با بی ام و M3 و آئودی RS4