پایان داستان مرد آرژانتینی در لندن/ رسمی: پوچتینو از چلسی جدا شد


پایان داستان مرد آرژانتینی در لندن/ رسمی: پوچتینو از چلسی جدا شد

با اعلام باشگاه چلسی، مائوریسیو پوچتینو پس از دیدار با پل وینستلی و لارنس استوارت، مدیران ورزشی و بهداد اقبالی، مالک اصلی این تیم، چلسی را ترک می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام باشگاه، پوچتینو اواخر صبح سه‌شنبه پس از برگزاری جلسه‌ای درباره ارزیابی فصل چلسی و سیاست‌های باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی، از باشگاه لندنی جدا می‌شود.

با جلسه‌ای که برگزار شد همه پیوندها بین چلسی و پوچتینو از بین رفت. آبی‌ها بلافاصله جست‌وجوی خود را برای یافتن یک مربی جوان و به‌روز آغاز خواهند کرد.

در میان نام‌هایی که احتمالاً در نظر گرفته می‌شوند، می‌توان به سباستین هوینس از اشتوتگارت، میشل از خیرونا، کیران مک‌کنا از ایپسویچ تاون که برایتون هم به او علاقه‌مند است، و انزو مارسکا از لسترسیتی اشاره کرد.

2024698

جدایی پوچتینو که به‌عنوان «دوستانه» توصیف شده، پس از توماس توخل و گراهام پاتر، او را به سومین مربی دائمی تبدیل می‌کند که زیر نظر مالکیت بهداد اقبالی و تاد بولی شغل خود را از دست می‌دهد.

پوچتینو این فصل را به‌طور فاجعه‌باری آغاز و با مصدومیت‌های پرشمار دست و پنجه نرم کرد اما به مرور توانست چلسی را به فرم خوبی برگرداند و پس از یک عملکرد عالی در ماه مه موفق شد آنها را به اروپا برساند.

لارنس استوارت و پل وینستلی در بیانیه‌ای که از سوی باشگاه منتشر شده، در مورد جدایی پوچتینو گفتند: «از طرف همه در چلسی، مایلیم از مائوریسیو به‌خاطر خدماتش در این فصل تشکر کنیم. او هر زمان که بخواهد به استمفوردبریج باز خواهد گشت و ما برای او بهترین‌ها را در آینده دوران مربیگری‌اش آرزو می‌کنیم.»

پوچتینو پس از اعلام جدایی‌اش از چلسی گفت: «از گروه مالکیت چلسی و مدیران ورزشی برای این فرصت که بخشی از تاریخ این باشگاه فوتبال باشم تشکر می‌کنم. باشگاه اکنون در موقعیت خوبی قرار دارد تا در سال‌های آینده به حرکت رو به جلو در لیگ برتر و اروپا ادامه دهد.»

خسوس پرز، میگل دی آگوستینو، تونی خیمنز و سباستیانو پوچتینو به همراه مائوریسیو باشگاه را ترک کردند.

باشگاه تا زمانی که سرمربی جدید منصوب نشود، اظهار نظر دیگری نخواهد کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جام جهانی والیبال؛ ایران 0-3 لهستان؛ این هم از آخرین تزئین روی دسته‌گل!