مچ ستاره ایرانی را گرفتند/ سفر مخفیانه به میلان: طارمی در ایتالیا دیده شد!


مچ ستاره ایرانی را گرفتند/ سفر مخفیانه به میلان: طارمی در ایتالیا دیده شد!

مهدی طارمی راهی برگامو در 50 کیلومتری شمال شرق میلان شده تا احتمالا تست‌های پزشکی برای حضور در اینتر را انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، ویدیویی از مهدی طارمی در فضای مجازی به سرعت وایرال شده که نشان می‌دهد ستاره ایرانی پورتو راهی شهر برگامو در ناحیه لمباردی شده تا احتمالا برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، مشکلی جهت امضای پیش قرارداد با اینتر میلان نداشته باشد.

برگامو که در 50 کیلومتری شمال‌شرقی میلان و در لبه شمالی دشت لمباردی در محل تلاقی دره‌های برمبانا و سریانا واقع شده‌، فاصله‌ای تا میلان ندارد و به نظر می‌رسد آنها برای اینکه در فرودگاه شهر میلان دیده نشوند، تصمیم گرفته‌اند تا بلیتی از پورتو به مقصد برگامو برای مهاجم ایرانی تهیه کنند.

2024662

کار پیوستن مهدی طارمی به اینتر تمام شده است و این بازیکن فصل بعد برای افعی‌ها به میدان می‌رود اما پروسه پیوستن او به نراتزوری با حواشی زیادی همراه بود چرا که هواداران پورتو به شدت نسبت به جدایی زودهنگام این بازیکن و پیش از اتمام فصل، خشمگین شده بودند.

پیش از این نیز یک بار نوبتی برای تست‌های پزشکی مهدی طارمی در میلان رزرو شده بود ولی برای احترام به پورتو و زیر فشار نرفتن طارمی، این موضوع منتفی شد و حالا در شرایطی که فصل در پرتغال به پایان رسیده و تنها مسابقه فینال جام حذفی باقی مانده، سران نراتزوری تصمیم گرفته‌اند تا روند تست‌های پزشکی را از مهاجم ایرانی تسریع ببخشند.

مچ ستاره ایرانی را گرفتند/ سفر مخفیانه به میلان: طارمی در ایتالیا دیده شد!

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امشب، امشب/ امباپه زمان رسمی شدن انتقالش را اعلام کرد