مذاکرات آغاز شد: سرمربی اخراجی در راه چلسی


مذاکرات آغاز شد: سرمربی اخراجی در راه چلسی

توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، صحبت‌هایی را با مدیران این باشگاه انجام داده و مایل به بازگشت است.

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو در تابستان سال گذشته هدایت چلسی را بر عهده گرفت و امیدوار بود که بتواند این تیم را از شرایط بحرانی نجات دهد و روزهای خوبی را برای آنها رقم بزند و با وجود مسیر پرفراز و نشیبی که در این فصل طی کرد، توانست این تیم را در جایگاه ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دهد.

با این حال، مدیران این باشگاه به هیچ وجه از این شرایط راضی نیستند و به همین دلیل تصمیم گرفتند که با این مربی آرژانتینی قطع همکاری کنند در شب گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که او در فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست.

2018162

در طول این مدت نام‌های بسیاری در کنار نام باشگاه چلسی به عنوان سرمربی احتمالی این تیم منتشر شده است اما حالا به نظر می‌رسد که سرمربی اخراجی سابق این تیم بار دیگر در مسیر بازگشت به لندن قرار دارد. توخل که او هم در پایان فصل از هدایت بایرن مونیخ کنار گذاشته شد صحبت‌هایی را با مدیران چلسی انجام داده است.

اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که این مربی گزینه‌ای بسیار جدی برای چلسی است و خودش هم تمایل زیادی به حضور دوباره در این تیم دارد و امیدوار است که این بار بتواند همکاری بهتری با مدیران این باشگاه داشته باشد و باید دید که آیا شاهد حضور دوباره او روی نیمکت چلسی خواهیم بود یا خیر.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حذف ستاره‌های نایب‌قهرمان اروپا از تیم‌های ملی/ پارادوکس دورتموند: قهر یورو با ستاره‌ها...