زینچنکو:/ فصل ناامیدکننده‌ای داشتم اما قوی‌تر برمی‌گردم


زینچنکو:/ فصل ناامیدکننده‌ای داشتم اما قوی‌تر برمی‌گردم

اولکساندر زینچنکو، ستاره آرسنال، پس از پشت سر گذاشتن یک فصل ناامیدکننده با توپچی‌ها، قول داد فصل آینده با قدرت بیشتری بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، زینچنکو، ملی‌پوش اوکراینی آرسنال، پس از فصلی که توپچی‌ها از قهرمانی در لیگ برتر بازماندند، در پیامی، هواداران آرسنال را مورد خطاب قرار داد. تیم میکل آرتتا توانست تا روز آخر در کورس قهرمانی بماند، اما در نهایت با دو امتیاز اختلاف نسبت به باشگاه سابق زینچنکو، منچستر سیتی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

زینچنکو فصل گذشته در 27 بازی خود برای آرسنال، چندین اشتباه بزرگ کرد و حتی در اواخر فصل از سوی برخی هواداران مورد تمسخر قرار گرفت. عملکرد این بازیکن ملی‌پوش اوکراین در مقاطعی مورد انتقاد قرار گرفت و این بازیکن 27 ساله می‌گوید که می‌داند می‌تواند بهتر عمل کند.

او در اینستاگرام نوشت: "به تیمم افتخار می‌کنم و خوشحالم که یکی از شما توپچی‌ها هستم. فصل برای باشگاه اکنون به پایان رسیده است و متأسفانه به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما مطمئنم این باشگاه در مسیر درستی برای رسیدن به همه چیز قرار دارد. شخصاً کاملاً درک می‌کنم که این بهترین فصل من نبوده و اول از همه به تمام هواداران و منتقدین قول می‌دهم که بسیار قوی‌تر باز خواهم گشت. از حمایت گسترده شما بسیار متشکرم و به زودی می‌بینمتان."

زینچنکو پس از قرار گرفتن در لیست نهایی این تورنمنت، برای حضور در یورو 2024 به همراه اوکراین راهی آلمان خواهد شد. اوکراین در مرحله گروهی به مصاف بلژیک، اسلواکی و رومانی خواهد رفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مثلث مهاجری، عبدی، خبیری! / دورهمی خندان مالک و مدیرعامل با مهاجری (عکس)