درآمدزایی خراسان بر محوریت بازار صادراتی


درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی خراسان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۶۶ درصد افزایش را تجربه کرد.

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری مجموع درآمد‌های خود در این دوره را از فروش محصولات اوره حمایتی، اوره صنعتی، آمونیاک و ملامین خود به دست آورد و مجموع این مبلغ برابر با ۸۰۸ میلیارد تومان به ثبت رسید و طی ۲ ماه گذشته نیز درآمد تجمیعی خود را بالغ‌بر یک هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان به ثبت رساند.

درآمدزایی  خراسان بر محوریت بازار صادراتی+بورس نیوز

پتروشیمی خراسان میزان درآمد عملیاتی که در اردیبهشت ماه شناسایی کرد از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدی که پتروشیمی خراسان طی این دوره از فروش محصولات شناسایی کرد متعلق به بازار صادراتی با ۴۱۵ میلیارد تومان بود، همچنین بازار صادراتی ۵۱ درصد از کل درآمد را به خود اختصاص داد.

درآمد‌های عملیاتی "خراسان"

درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی خراسان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۶۶ درصد افزایش را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۳۰ درصدی را شاهد بود، همچنین درآمد‌های تجمیعی این پتروشیمی طی ۲ ماه گذشته با ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد.

درآمدزایی خراسان بر محوریت بازار صادراتی+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که پتروشیمی خراسان در اردیبهشت ماه از خود بر جای گذاشت مربوط به «اوره صادراتی» با ۴۱۳ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول ۱۳ میلیون و ۶۱۷ هزارتومان در ازای هر تن شناسایی شد، محصول بعدی نیز متعلق به «اوره حمایتی» با مبلغ ۲۴۷ میلیارد تومان به ثبت رسید.

مقدار فروش ماهانه خراسان

درآمدزایی خراسان بر محوریت بازار صادراتی+بورس نیوز

مقدار فروش ماهانه پتروشیمی خراسان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برابر با ۶۰ هزار و ۶۲۰ تن بود که از ۲ بخش داخلی و صادراتی تشکیل شد، بیشترین مقدار فروش ماهانه خراسان مربوط به بازار صادراتی با ۳۰ هزار و ۵۱۰ تن بود، مقدار فروش ماهانه پتروشیمی خراسان در دومین ماه سپری‌شده از سال مالی نسبت به ماه گذشته رشد ۷۳ درصدی را به دنبال داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدئو/ حال اساسی ای که همستر کمبت به ایرانی ها داد؛ زبان فارسی!