چگونه جلوی گریه خود را بگیریم؟


چگونه جلوی گریه را بگیریم؟ چگونه زمانی که احساساتی می شویم مانع از گریه کردن شویم؟ این شرایط در محیط های عمومی و در حضور دیگران ممکن است چندان مورد پسند و خوشایند ما واقع نشود. در این مقاله روش های جلوگیری از گریه کردن را برای شما توضیح خواهیم داد. چه بسیار مواقعی که علیرغم میل باطنی احساساتی می شوید...

چه بسیار مواقعی که علیرغم میل باطنی احساساتی می شوید ولی تمایلی به گریه کردن ندارید و دوست دارید خود را محکم تر نشان دهید ولی کنترل گریه و اشک کار راحتی نیست. به هر حال به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات گریه کردن به مراتب بهتر از گریه نکردن است. همه ی ما احساسات داریم و گریه کردن هم جزئی از ماست. اما اگر تمایل دارید جلوی گریه خود را در مواقع ضروری بگیرید در این مقاله با ما همراه باشید.

در مقاله ای دیگر از هاو کن یو در رابطه با اینکه چگونه جلوی خنده خود را بگیریم صحبت کردیم که در لینک زیر می توانید این مقاله جالب را مطالعه کنید.

چگونه در مواقع مهم جلوی خنده خود را بگیریم

8 چگونه جلوی گریه خود را بگیریم؟
7 چگونه جلوی گریه خود را بگیریم؟
چشم های خود را به چپ و یا راست حرکت دهید و یا بچرخانیدشان، شاید بهتر باشد این کار را در جلوی دید افراد دیگر انجام ندهید، چشم خود را ببندید و مدتی منتظر بمانید و سپس شرایط را با چشمان بسته زیر نظر داشته باشید. این چسمان بسته با چند تنفس عمیق می تواند نتیجه ای را بسیار بیشتر داشته باشد.

حواس خود را پرت کنید

5 چگونه جلوی گریه خود را بگیریم؟
4 چگونه جلوی گریه خود را بگیریم؟
3 چگونه جلوی گریه خود را بگیریم؟
2 چگونه جلوی گریه خود را بگیریم؟
1 چگونه جلوی گریه خود را بگیریم؟
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
4141

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات