معرفی و بررسی اپلیکیشن عیب یابی خودرو


برنامه عیب یابی خودرو مجموعه کاملی از مشکلات خودرو و راهنمای رفع این نوع مشکلات را شامل می‌شود. این برنامه می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به تعمیر خودرو یک اپلیکیشن خوب باشد. اپلیکیشن عیب یابی خودرو این امکان را فراهم آورده تا کاربران با انواع مشکلات خودرو و نحوه رفع آن‌ها آشنا شوند. علاوه بر امکان عیب یابی، کاربران می‌توانند با استفاده...

برنامه عیب یابی خودرو مجموعه کاملی از مشکلات خودرو و راهنمای رفع این نوع مشکلات را شامل می‌شود. این برنامه می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به تعمیر خودرو یک اپلیکیشن خوب باشد. اپلیکیشن عیب یابی خودرو این امکان را فراهم آورده تا کاربران با انواع مشکلات خودرو و نحوه رفع آن‌ها آشنا شوند. علاوه بر امکان عیب یابی، کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به اطلاعاتی در رابطه با قطعات مختلف خودرو، اشتباهات رایج در رانندگی و اصطلاحات رایج در خودرو دسترسی داشته باشند. در این آموزش به بررسی برنامه عیب یابی خودرو خواهیم پرداخت. با ما در ادامه همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه عیب یابی خودرو

برنامه عیب یابی خودرو مطالب خود را در ۴ دسته بندی مختلف با عنوان‌های عیب یابی خودرو، آشنایی با قطعات خودرو، اشتباهات رایج و اصطلاحات رایج در اختیار کاربران قرار داده است. در بخش عیب یابی خودرو، کاربران می‌توانند به مجموعه‌ای از ایرادات خودرو و نحوه رفع آن‌ها دسترسی داشته باشند.

معرفی و بررسی اپلیکیشن عیب یابی خودرو

در بخش آشنایی با قطعات خودرو، می‌توانید با قطعات مختلف خودرو نظیر سیلندر، شمع، پیستون و غیره آشنا شوید و تصاویر مربوط به هر قطعه را مشاهده کنید.
معرفی و بررسی اپلیکیشن عیب یابی خودرو

بخش اشتباهات رایج شامل لیستی از رایج‌ترین اشتباهات رانندگان می‌شود.
معرفی و بررسی اپلیکیشن عیب یابی خودرو

در نهایت در بخش آخر یعنی بخش اصطلاحات رایج می‌توانید به مطالعه رایج‌ترین اصطلاحات خودرو بپردازید.
معرفی و بررسی اپلیکیشن عیب یابی خودرو

با لمس آیکون به شکل ستاره در گوشه بالا و سمت چپ هر صفحه، مطلب مورد نظر به لیست نشان شده ها اضافه خواهد شد و امکان دسترسی سریع به آن مطلب از طریق منوی برنامه فراهم می‌آید. با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید مطلب مورد نظر را به اشتراک گذاشته، اندازه متن را تغییر داده و یا به مطلب بعدی مراجعه کنید. اپلیکیشن عیب یابی خودرو از قابلیت کاربردی جستجو نیز بهره می‌برد. بدین منظور آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی را لمس نمایید.
معرفی و بررسی اپلیکیشن عیب یابی خودرو

برنامه عیب یابی خودرو شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود. در نسخه رایگان این برنامه به تعداد محدودی از مطالب دسترسی خواهید داشت. بنابراین به منظور دسترسی کامل به تمامی بخش‌ها نیاز است تا نسبت به خرید نسخه کامل این برنامه اقدام نمایید.

دانلود اپلیکیشن عیب یابی خودرو از بازار

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403