ناهید کیانی سومین حریفش را در شیاپ چانگ جهانی پشت سرگذاشت


ناهید کیانی سومین حریفش را در شیاپ چانگ جهانی پشت سرگذاشت

به گزارش سایت ورزش بانوان و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از صبح روز گذشته (شنبه) با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور در سالن “تی‌وان آرنا” موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه خواهد داشت. تکواندوکاران از روز گذشته در شیاپ چانگ جهانی رقابت خود را با حریفان آغاز کردند....

به گزارش سایت ورزش بانوان و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ از صبح روز گذشته (شنبه) با حضور ۹۷۳ تکواندوکار از ۱۸۳ کشور در سالن “تی‌وان آرنا” موجو آغاز و تا روز جمعه (۹ تیرماه) ادامه خواهد داشت. تکواندوکاران از روز گذشته در شیاپ چانگ جهانی رقابت خود را با حریفان آغاز کردند.

امروز (یکشنبه) ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم به مصاف رقبایش رفت.

کیانی در سومین مبارزه خود «الیزابت زامورا» از گواتمالا دارنده مدال طلای قهرمانی پان آمریکا ۲۰۱۴ را پیش رو داشت که با نتیجه ۲۰ بر ۳ توانست پیروز این جدال باشد. نماینده گواتمالا پیش از این نیز در المپیک ۲۰۱۲ لندن و مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ حضور داشت، اما از کسب مدال بازماند. کیانی برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی باید برنده دیدار پورتوریکو و صربستان را شکست دهد.

او پیش از این در اولین مبارزه مقابل «هدی ایت اوآلی» از مراکش قرار گرفت و توانست با نتیجه ۱۲ بر ۶ این حریف مراکشی را شکست داده و راهی دور بعد رقابت‌ها شود. ناهید در دومین دیدار خود مقابل «یاسمینا عزیز» تکواندوکار با تجربه فرانسوی، در دیداری حساس و نفس گیر نتیجه را ۱۴ بر ۱۳ به نفع خود به پایان رسانده بود.

تکواندوکار فرانسوی مغلوب بانوی جوان ایرانی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آبی‌ها امیدوار به کسب سهمیه