تمرین اختصاصی منتظری در روز استقبال هزار نفری/ علی‌منصور تک‌ستاره فوتبال ایران شد +عکس


تمرین اختصاصی منتظری در روز استقبال هزار نفری/ علی‌منصور تک‌ستاره فوتبال ایران شد +عکس

بانک ورزش - پژمان منتظری در اولین حضور خود در تمرین آبی‌پوشان مورد استقبال هواداران واقع شد و با رحمتی هم عکس یادگاری گرفت. به گزارش بانک ورزش، آبی‌پوشان تهرانی امروز از ساعت 18 و 30 دقیقه در...

بانک ورزش - پژمان منتظری در اولین حضور خود در تمرین آبی‌پوشان مورد استقبال هواداران واقع شد و با رحمتی هم عکس یادگاری گرفت.

به گزارش بانک ورزش، آبی‌پوشان تهرانی امروز از ساعت 18 و 30 دقیقه در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور یافتند و تمرینات خود را دنبال کردند.

حدود هزار هوادار از نزدیک تمرینات استقلال را تماشا می‌کنند. قبل از شروع تمرین منصوریان دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

پژمان منتظری بازیکن ملی‌پوش استقلال که مجدداً به جمع استقلالی‌ها بازگشته امروز اولین تمرین خود را با آبی‌پوشان برگزار کرد و مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

وی همچنین با مهدی رحمتی عکس یادگاری گرفت. ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی از سوی هواداران تشویق شدند.

دروازه‌بانان زیر نظر بابازاده به تمرین اختصاصی پرداختند. امید ابراهیمی بازیکن ملی‌پوش استقلال هم در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور یافت، ولی تمرین نکرد و با لباس شخصی از روی نیمکت تمرین هم‌تیمی‌هایش را نظاره کرد.

نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا و محمد نوازی از نزدیک تمرین آبی‌پوشان را تماشا کردند. در بخشی از تمرینات بازیکنان استقلال زیرنظر محمد خرمگاه به دویدن‌های سرعتی پرداختند.

علیرضا منصوریان با لقب تک‌ستاره فوتبال ایران از سوی هواداران تشویق شد. بازیکنان به دو دسته زرد و آبی تقسیم شدند و فوتبال درون‌تیمی بازی کردند.

محمد نوازی با لقب محمد دیوید بکهام از سوی هواداران تشویق شد. امید ابراهیمی، نصرالله عبداللی و سیدمهدی رحمتی از سوی هواداران به‌شدت تشویق شدند.

پژمان منتظری امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد.

تمرین اختصاصی منتظری در روز استقبال هزار نفری/ علی‌منصور تک‌ستاره فوتبال ایران شد +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...