مستر کلاس «رهبری ارکستر» با حضور نادر مشایخی برگزار می شود


اولین مسترکلاس «رهبری ارکستر» با حضور نادر مشایخی آهنگساز و رهبر اینتر ارکستر تهران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری مهر، مسترکلاس «رهبری ارکستر» با حضور نادر مشایخی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. این مسترکلاس در 3 سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته بر اساس آزمون تعیین سطح شامل یادگیری اصول رهبر ارکستر، کلاس های هدفمند...

مستر کلاس «رهبری ارکستر» با حضور نادر مشایخی برگزار می شوداولین مسترکلاس «رهبری ارکستر» با حضور نادر مشایخی آهنگساز و رهبر اینتر ارکستر تهران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسترکلاس «رهبری ارکستر» با حضور نادر مشایخی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. این مسترکلاس در ۳ سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته بر اساس آزمون تعیین سطح شامل یادگیری اصول رهبر ارکستر، کلاس های هدفمند تربیت موزیکال برای تقویت بنیه موسیقایی هنرجویان، آشنایی با سازها و ویژگی آنها از نزدیک با حضور نوازندگان چیره دست و امکان تمرین با ارکستر برای سطوح پیشرفته است.

نادر مشایخی فارغ التحصیل از دانشگاه موسیقی وین در رشته آهنگسازی است و تاکنون رهبری ارکستر و موسیقی الکترونیک ، رهبری ارکستر سمفونیک تهران، آنسامبل وین در سال ۲۰۰۱ و رهبری اینتر ارکستر تهران را برعهده داشته است.

علاقه مندان برای حضور در این دوره آموزشی می توانند به خیابان شریعتی، بالاتراز پل سیدخندان، خیابان جلفا فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی