با ورود رنو ، تحول بزرگی در توسعه صنعت خودرو کشور رخ خواهد داد


به گزارش شاتا به نقل از ایدرونیوز ، محمدرضا منصوری امضا قرارداد ایدرو و رنو را دستاورد بزرگ برای صنعت خودروسازی کشور برشمرد و تصریح کرد : مجلس نیز جزء وظایف خود می داند تا در پویایی و کارآفرینی و معیشت نیروی انسانی گام های مثبتی بردارد و ما...

به گزارش شاتا به نقل از ایدرونیوز ، محمدرضا منصوری امضا قرارداد ایدرو و رنو را دستاورد بزرگ برای صنعت خودروسازی کشور برشمرد و تصریح کرد : مجلس نیز جزء وظایف خود می داند تا در پویایی و کارآفرینی و معیشت نیروی انسانی گام های مثبتی بردارد و ما هم به سهم خود در کمیسیون صنایع تلاش می کنیم به مجموعه های صنعتی تا حد امکان کمک کنیم.
وی در ادامه گفت : به علت موقعیت جغرافیایی و استراتژیک ، و با توجه به اینکه استان مرکزی یک استان صنعتی است و زیر ساخت های لازم برای هر نوع سرمایه گذاری در این منطقه فراهم است ، عقد قرارداد ایدرو و رنو خیر و برکت برای کل استان است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه با تجلیل از زحمات خستگی ناپذیر دکتر معظمی رییس هیات عامل ایدرو در اجرایی شدن قرارداد ایدرو و رنو گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان یک سازمان توسعه ای پیشرو پس از برجام در جذب سرمایه خارجی موفق عمل کرده است که قرارداد ۶۶۰ میلیون یورویی با رنو نمونه از آن به شمارمی رود .
گفتنی است با امضاء قرارداد ایدرو و رنو قرار است شرکت خودروسازی رنو فرانسه در مح لشرکت بن رو در ساوه خودرو تولید کند.

منصوری با اشاره به تفاهم‌نامه سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران و رنو گفت : شرکت بن‌رو آورده ایدرو در این جوینت‌ونچر است ومقرر شد که تولید محصولات جدید رنو، در سایت بن‌رو صورت گیرد.
وی ادامه داد : بن رو یکی از خطوط تولید خوب در ایران است یقینا در گروه سایپا بخش مهمی از پتانسیل صنعت خودروسازی ایران نهفته است وسریعترین مسیر توسعه این صنعت در کشورمیتواند باشد .
منصوری گفت :تلاش وپشتکار دکترمعظمی ومدیران ایدور برای برقراری تفاهم نامه و سرعت بخشیدن به توسعه صنعت خودروی ایران قابل تقدیر است .
وی گقت : به علت موقعیت جغرافیایی دسترسی این استان به استان های دیگر بسیار آسان است. مجلس نیز جزء وظایف خود می داند تا در پویایی و کارآفرین و معیشت نیروی انسانی گام های مثبتی بردارد و ما هم به سهم خود در کمیسیون صنایع و کمیسیون اصل ۹۰ تلاش می کنیم تا به عنوان نماینده مردم که از بخش خصوصی صنعت وارد مجلس شده ایم، به مجموعه های صنعتی تا حد امکان کمک کنیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...