این‌بار اندونزی با کریم شادفر همایش #xab;یک سفر، یک تجربه #xbb; با دالاهو


اولین همایش آشنایی با مقاصد گردشگری دنیا و ایران با سخنرانی جناب آقای کریم شادفر در باغ موزه ی قصر و به همت شرکت طبیعت گردی دالاهو برگزار خواهد شد.

اولین همایش آشنایی با مقاصد گردشگری دنیا و ایران با سخنرانی جناب آقای کریم شادفر در باغ موزه‌ی قصر و به همت شرکت طبیعت‌گردی دالاهو برگزار خواهد شد.

این همایش هر ماه یک بار با معرفی یک مقصد گردشگری جدید و به سخنرانی جناب آقای شادفر برگزار می‌شود. با حضور در این همایش شما می‌توانید تجارب سفر فردی را بشنوید که به بیش از 30 کشور مختلف (بلژیک، هلند، چین، کوبا، کشمیر، نپال، هند، کنیا، تانزانیا، مالدیو و...) سفر کرده و بالای یک میلیون کیلومتر در ایران را پیموده است. او همچنین عکاسی نیمه حرفه‌ای است که از سال 1380 تاکنون در جریان سفرگردی‌هایش، عکس‌های ناب و جالبی از سفرهایش به یادگار گرفته است. با حضور در این همایش شما می‌توانید با مقاصد جدید و دیگر علاقمندان سفر و گردشگری آشنا شوید.

محوریت اولین جلسه‌ی این همایش، پرداختن به راه و رسم سفر در کشور اندونزی است اما قبل از پرداختن به این قسمت، تجربه‌های آقای شادفر را که تیرماه امسال با همسفران دالاهو در کشمیر بودند می‌شنویم و با هم به تماشای عکس‌ها و شنیدن خاطرات تور کشمیر می‌نشینیم.

این‌بار اندونزی با کریم شادفر همایش «یک سفر، یک تجربه» با دالاهو

این‌بار اندونزی با کریم شادفر همایش «یک سفر، یک تجربه» با دالاهو

مباحثی که در این همایش مطرح خواهد شد شامل: آشنایی با مقاصد گردشگری جهان و ایران، مراحل سفر اعم از تهیه‌ی بلیط هواپیما، اخذ ویزا، تدارک محل اقامت، اطلاع از آداب و رسوم، فرهنگ و دیدنی‌های هر منطقه.

نخستین همایش در روز هفتم مرداد 1396 با حضور و سخنرانی کریم شادفر با محوریت کشور اندونزی تحت عنوان «سفر بروید، تجربه کنید؛ این‌بار اندونزی» برگزار می‌شود و تمامی علاقمندان می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب این همایش، قرعه‌کشی یک میلیون تومانی از میان حاضرین در همایش است. شما هم می‌توانید شانس خود را امتحان کنید. به دلیل ظرفیت محدود برنامه، اولویت با کسانی است که زودتر در محل همایش حضور پیدا کنند.

این‌بار اندونزی با کریم شادفر همایش «یک سفر، یک تجربه» با دالاهو

این‌بار اندونزی با کریم شادفر همایش «یک سفر، یک تجربه» با دالاهو

اطلاعات همایش

محل: تهران، انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر، سالن مارکوف

زمان: شنبه، هفتم مرداد 1396، از ساعت 18 تا 20

تلفن تماس روابط عمومی دالاهو:

021-88718475


1396/04/31 | کد مطلب: 3796
برچسب‌ها: مجله دالاهودیدنی و خواندنینکات سفرجاذبه‌های دیدنی

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:



تعریف جدیدِ «موزه»