معرفی و بررسی بازی آنلاین زولا Zula برای کامپیوتر


معرفی و بررسی بازی آنلاین زولا Zula برای کامپیوتر

اگر از علاقمندان به بازی هایی مثل کانتر استریک Counter Strike هستید، نباید این مقاله اختصاصی را از دست بدهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی آنلاین زولا Zula بپردازیم که یک بازی ایرانی و آنلاین به سبک شوتر است. با ما در ادامه همراه باشید. بازی های آنلاین طی چند سال اخیر توانستند به شدت در بین کاربران محبوب شوند....

اگر از علاقمندان به بازی هایی مثل کانتر استریک Counter Strike هستید، نباید این مقاله اختصاصی را از دست بدهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی آنلاین زولا Zula بپردازیم که یک بازی ایرانی و آنلاین به سبک شوتر است. با ما در ادامه همراه باشید.

بازی های آنلاین طی چند سال اخیر توانستند به شدت در بین کاربران محبوب شوند. بازی هایی مثل وارکرافت Warcraft و کانتر استریک Counter Strike از جمله محبوب‌ترین بازی های آنلاینی هستند که کاربران زیادی در سراسر دنیا به انجام آن ها می‌پردازند. بازی های آنلاین طی چند وقت اخیر در بین کاربران ایرانی هم به شدت محبوب شده‌اند. اگر شما هم از علاقمندان به بازی های آنلاین و با سبک تیر اندازی هستید، مطمئنا از این مقاله لذت خواهید برد.

تقریبا در اواخر اسفند ماه سال ۱۳۹۵ بود که بازی زولا Zula با همکاری دو استودیوی بازی‌سازی سورنا‌ گیمز، مد‌ بایت گیمر و مجموعه شاتل‌لند معرفی شد. این بازی که بسیار شبیه به بازی کانتر استریک است، به شکل ویژه ای هیجان را برای علاقمندان به بازی های سبک تیر اندازی به ارمغان می‌آورد!

معرفی بازی آنلاین زولا Zula

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، بازی زولا Zula یک بازی آنلاین و رایگان Free to Play با سبک تیر اندازی یا اصطلاحا شوتر است که البته خریدهای درون برنامه ای را ارائه می‌کند. خوشبختانه برخلاف بازی های آنلاین دیگر که ما ایرانی ها برای خرید آیتم های مختلف آن ها با محدودیت مواجه هستیم، تمام آیتم ها و خریدهای درون برنامه بازی زولا Zula از طریق کارت های عضو شبکه شتاب قابل تکمیل شدن هستند.

در این بازی آنلاین دو تیم مختلف وجود دارند که روندی کاملا مشابه با بازی کانتر استریک را ارائه می‌کنند. گروه اول تبهکاران هستند و گروه دوم هم مامورین ویژه ضربت را شامل می‌شوند. این دو تیم در یک رقابت آنلاین و جذاب باید به شکل های مختلفی با یکدیگر بجنگند و سعی در نابودی یکدیگر داشته باشند. بازی آنلاین زولا Zula شامل مودهای مختلفی می‌شود که برخی از آن ها مود شات گان، مود بازی با تفنگ دوربین دار یا اسنایپ Snipe، بازی با چاقو Knife، مود کشت و کشتار، مود تصاحب پرچم، مود فعال کردن بمب و غیره نام دارند.

بنابراین اهداف دو تیمی که در بازی زولا Zula به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، با توجه به مورد بازی کمی متغیر خواهد بود، اما در هر حال هدف اصلی گیمرها باید نابودی پلیرهای تیم مقابل باشد. برای نابود کردن گیمرهای تیم مقابل شما می‌توانید از سلاح‌ های بسیار متنوعی استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی کاملی را ارائه می‌کنند. شما حتی می‌توانید رنگ سلاح خود را هم در بازی آنلاین زولا Zula تغییر دهید یا قابلیت های آن را ارتقاء دهید. دقت کنید که برای ارتقاء سلاح خود نیاز به صرف طلا دارید و این طلا می‌تواند با خرید های درون برنامه و برخی روش های دیگر کسب شود.

ارتقاء سلاح در بازی زولا Zula از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که شما با ارتقاء سلاح خود قدرت و کیفیت آن را افزایش می‌دهید. پس هرچه سلاح شما ارتقاء یافته تر باشد، شانس کسب موفقیت شما هم بیشتر می‌شود. از آنجایی که بازی آنلاین زولا Zula یک بازی گروهی است، شما به مرور می‌توانید وارد تیم ها یا گروه های خاصی شوید و برای خود جایگاه ویژه‌ای را ایجاد کنید.

اما گرافیک بازی زولا Zula چگونه است؟ از نظر گرافیکی باید بگوییم که تیم سازنده بازی بسیار خوب عمل کرده است. گرافیک بازی شاید در حد بازی های برتری مثل Call of Duty یا Battlefield نباشد، اما به قدری مطلوب است که مطمئنا شما را راضی نگه می‌دارد. طراحان بازی آنلاین زولا Zula سعی کرده‌اند که حجم آن را تا حد ممکن کاهش دهند تا بازی به راحتی بر روی سیستم های عادی و فعلی موجود اجرا شود.

سیستم و شرایط مورد نیاز برای اجرای بازی زولا Zula

برای اجرای بازی زولا Zula شما نیاز به یک سیستم بسیار قدرتمند ندارید و این مسئله از اصلی ترین مزیت های بازی مذکور به شمار می‌رود. بازی با سیستم عامل ویندوز ۷ و نسخه های بالاتر آن سازگار است و به راحتی با کارت گرافیک های سری ۷۰۰۰ و پردازنده های دو هسته ای بسیار معمولی اجرا می شود. پس دغدغه این را نداشته باشید که بازی آنلاین زولا Zula بر روی کامپیوترتان اجرا نشود.

برای اینکه بازی زولا Zula را انجام دهید، لازم است که ابتدا این بازی را دانلود بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. بدین منظور می‌توانید از سایت رسمی خود این بازی استفاده کنید که با کلیک بر روی بخش زیر قادر به دانلود این بازی از سرورهای رسمی شرکت سازنده آن خواهید بود. این بازی حجمی در حدود ۱٫۷ گیگابایت دارد. نکته جالب در این است که دارندگان سرویس شرکت های شاتل و مخابرات می‌توانند به صورت رایگان بازی زولا Zula را دانلود کنند. این موضوع به آن معناست که با دانلود بازی مذکور هیچ حجمی از ترافیک خریداری شده آن ها کم نخواهد شد. اگر از کاربران اینترنت شاتل یا مخابرات هستید، با لینک های دوم و سوم بازی آنلاین زولا Zula را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی آنلاین زولا Zula

دانلود رایگان بازی آنلاین زولا Zula برای کاربران اینترنت مخابرات

دانلود رایگان بازی آنلاین زولا Zula برای کاربران اینترنت شاتل:

پارت اول

پارت دوم

سرعت اینترنت لازم برای اجرای بازی آنلاین زولا Zula

اما حتما این سوال در ذهنتان ایجاد شده که برای اجرای بی‌دردسر و با کیفیت بازی زولا Zula به صورت آنلاین نیاز به وجود چه اینترنتی داریم؟ در مورد این مسئله هم باید خبر خوشی را به شما بدهیم. بازی آنلاین زولا Zula به گونه‌ای طراحی شده که برای اجرا و انجام آن نیاز حتمی به وجود یک اینترنت بسیار قدرتمند ندارید و با اینترنت های ADSL معمولی و با سرعت هایی مثل ۱۲۸ هم می‌توانید بازی زیبای زولا Zula را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. پس نگران سرعت اینترنت خود برای اجرای بازی آنلاین زولا Zula نباشید.

منبع

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت به کانال تلگرام روژان بپیوندید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات