خداحافظی سریالی بانوان ملی‌پوش والیبال از تیم ملی


خداحافظی سریالی بانوان ملی‌پوش والیبال از تیم ملی

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ تیم ملی والیبال بانوان کشورمان به تازگی بعد از حضور در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به میزبانی فیلیپین با کسب عنوان نهمی و یک پله سقوط نسبت به دوره گذشته به کار خود پایان داد. کادر فنی جدید تیم ملی والیبال مدتی است حرف از جوان گرایی می‌زنند که همین منجر به خداحافظی چند تن از بانوان ملی‌پوش کشورمان با تیم ملی...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ تیم ملی والیبال بانوان کشورمان به تازگی بعد از حضور در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به میزبانی فیلیپین با کسب عنوان نهمی و یک پله سقوط نسبت به دوره گذشته به کار خود پایان داد. کادر فنی جدید تیم ملی والیبال مدتی است حرف از جوان گرایی می‌زنند که همین منجر به خداحافظی چند تن از بانوان ملی‌پوش کشورمان با تیم ملی شد.

مونا خواجه کلایی دریافت کننده تیم ملی والیبال بانوان ایران در مصاحبه با همشهری ورزشی خداحافظی رسمی خود را اعلام کرد. خواجه کلایی مهم‌ترین علت این تصمیم را بودن در کنار خانوده‌اش می‌داند و می‌گوید قبل از هر چیزی وقتم را برای خانواه‌ام می‌گذارم. در رتبه بعدی صحبت‌های اخیر مسئولان والیبال بانوان برای جوانگرایی تیم تاثیر زیادی روی تصمیم دریافت کننده تیم ملی والیبال بانوان گذاشته و وی را مصمم‌تر از قبل برای کناره گیری از تیم ملی کرده است. او بعد از مدتی استراحت می‌خواهد یک مدرسه والیبال پایه در استان محل سکونت خود یعنی مازندران تأسیس کند.

این در حالی است که پیش از مسابقات قهرمانی آسیا شبنم علیخانی پاسور تیم ملی خبر از خداحافظی‌اش داد و گفت بعد از مسابقات انتخابی جهان تایلند دیگر نمی‌خواهد در تیم ملی بازی کند. البته علیخانی به علت مصدومیت حضور در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در فیلیپین را از دست داد.

پس از او فرانک بابلیان دیگر پاسور تیم ملی هم پس از بازگشت از مسابقات آسیایی اعلام کرد برای رسیدن به زندگی و خانواده‌اش دیگر نمی‌تواند در تیم ملی بازی کند.

فرنوش شیخی اما هنوز به طور رسمی خداحافظی نکرده ولی بعد از کناره‌گیری از تمرینات تیم ملی والیبال بانوان می‌توان حدس زد او نیز دیر یا زود چنین تصمیمی خواهد گرفت که ازدواج نیز در آن تاثیر گذار خواهد بود.

کادر فنی جدید با کناره گیری برخی ملی پوشان نسبتا قدیمی از تیم ملی باید این پروژه را به شکل جدی تری ادامه دهند.

فریبا صادقی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره صحبت‌هایی که در خصوص خداحافظی بانوان از تیم ملی شنیده شده، به خبرگزاری فارس گفته است: نمی‌دانم، هنوز صحبت رسمی نشده است. باید بچه‌ها را ببینم و با آنها صحبت کنم.


منتخب امروز


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟