فیلم خوانی ایرانی در سه دهه گذشته / فیلم سینمایی روباه


در گشت و گذاری سایبری به فیلم هایی خواهیم پرداخت که در 3 دهه گذشته در جمهوری اسلامی ایران تولید شده و هر کدامشان دربرگیرنده نکات و مفاهیم عمیقی هستند که می توان مورد تأمل قرار داد و آن را بازنشر کرد.

دیالوگ ها و صحنه های ماندگار "روباه" به کارگردانی بهروز افخمی
دانلود
دانلود

مدیر در وزارت اطلاعات : این یوهان نتانیاهوه

مامور وزارت اطلاعات : نتانیاهو ! ، نخست وزیر اسرائیل (رژیم صهیونیستی)

مدیر در وزارت اطلاعات : اون بنیامینشونه، بنیامین نتانیاهو ، 2 تا برادر داره و همراه با خودش توی سایرت متکل خدمت کردن.

مامور وزارت اطلاعات : سایرت متکل !!!

مدیر در وزارت اطلاعات : آره ، سایرت متکل، این 3 تا برادر خدمتتشون توی سایرت متکل بود. برادر بزرگتر یه 40 سال پیش از این تو عملیات فرودگاه انتبهاوگاندا کشته شد، این کوچیکس، یوهان.

سایرت متکل، بالاترین سازمان اطلاعات نظامی اسرائیله که از موساد هم جداست ، فقط هم از شخص نخست وزیر دستور می گیره.

مامور وزارت اطلاعات : فارسی رو کجا یاد گرفته آقا ؟

مدیر در وزارت اطلاعات : تو سایرت متکل . از وقتی اوباما گفت که ما به اسرائیل گفتیم که ترورها رو متوقف کنه هیچ حرکتی نکرده بودن، این آخری نتانیاهو شخصا منکر شد.

مامور وزارت اطلاعات : اون رو که دروغ گفته بود.

مدیر در وزارت اطلاعات : بله ، اما اوباما هم می دونه یا نمی دونه

مامور وزارت اطلاعات : یعنی ممکنه ندونه

مدیر در وزارت اطلاعات : همین ، اگه اوباما ندونه یعنی دستگاه جاسوسی آمریکا هم نمی دونه، اگه دستگاه جاسوسی آمریکا ندونه یعنی موساد هم نمی دونه، موساد پره از خبرچین های آمریکایی . وقتی ما توش خبرچین داریم، آمریکایی ها ده برابر ما دارن.


دانلود

دانلود


مدیر در وزارت اطلاعات : می دونی ایوب کیه ؟

مامور وزارت اطلاعات : نه چرا باید بدونم . من فقط پیغاماش رو باز می کردم.

مدیر در وزارت اطلاعات : تا حالا لازم نبوده بدونی، ایوب منشی مخصوص بنیامین نتانیاهوه

مامور وزارت اطلاعات : وای، مگه می شه !!!

مدیر در وزارت اطلاعات : شده بود، ولی حالا که سوخت رفت پی کارش، باید بیراریمش بیرون ، باید باهاش قرار ملاقات بزاری و اگه لازم شد بیاریش ایران.


دانلود

دانلود


مدیر در وزارت اطلاعات : دکتر جان، الان 2 تا موتور سوار سرکوچه تون منتظر شما هستن

دانشمند سازمان انرژی اتمی : سر کوچه ؟

مدیر در وزارت اطلاعات : بله

دانشمند سازمان انرژی اتمی : شما هم حتما دارید آنلاین می بینیدشون ؟

مدیر در وزارت اطلاعات : بله

دانشمند سازمان انرژی اتمی : خوب چرا دستگیرشون نمی کنید، چرا بازداشتشون نمی کنید ؟

مدیر در وزارت اطلاعات : الان نمی تونم توضیح بدم.

دانشمند سازمان انرژی اتمی : دوره ترور گذشته


دانلود

دانلود


جاسوس رژیم صهیونیستی : به آقات بگو ول معتلید، این کلک ها دیگه کهنه شده، موساد این بازی ها رو باور نمی کنه

مدیر در وزارت اطلاعات : گوشی رو بزار توی بلندگو تا بشنوه. کلک خودت قدیمی شده آقای نتانیاهو، می خوای به ما تلقین کنی موساد از ماموریتت خبر داشته، نه عزیز من. من که فکر نمی کنم جز بنیامینتون مطلع باشه، موساد که هیچی حتی هیچ کی تو سایرت متکل هم خبر نداشته، غیر از اینه، چیه ساکتی ؟

راستی یه چیز دیگه، اون پایگاهی که تو استانبول واسش پیغام فرستادی تا بیان دنبالت ، ما یه ساله روشون سواریم، فقط چرا باید با داعش تماس می گرفتی، چرا به موساد یا سایرت متکل خبر ندادی، بازم که ساکتی ؟

اون پایگاه داعش واسه عضو گیری از ایران رو ترانزیت تروریست به عراق و سوریه درست شده ، ما هم هر وقت که اراده کنیم، می تونیم از همون استانبول یه راست بفرستیمشون جهنم .

حالا تو می خوای بری پیش داعشی ها ، به من نگو که موساد تو ترکیه پایگاه نداره . غیر از اینکه که داداشت می خواست یکی از دانشمندان ما رو ترور کنه تا مذاکرات تعطیل بشه . هیچ ردی هم از خودش به جا نزاره تا بتونه تکذیب کنه ، اوباما هم این تکذیبه رو قبول کنه، ساکتی ؟

ایران کسی رو که بهش خدمت کرده باشه رو فراموش نمی کنه.

دانلود

دانلود

مدیر در وزارت اطلاعات : یوهان نتانیاهو در بازجویی نام 65 نفر از جاسوسان موساد و سایرت متکل را لو داد، وقتی قاچاقچی خبر کشته شدن یوهان را به پایگاه داعش رساند. بنیامین نتانیاهو ترجیح داد چیزی از ماموریت محرمانه برادرش در تهران به موساد نگوید، تا به خاطر این خودسری ، زیر سوال نرود. موساد که یوهان را مرده به حساب آورده بود به هیچ کدام از جاسوسان او هشدار یا دستور فرار نداد، این 65 نفر در سازمان های نظامی ، امنیتی و سیاسی ایران ، عراق ، پاکستان ، افغانستان ، تاجیکستان ، ترکیه ، یونان و لبنان شغل های حساس داشتند و بعضی حتی به وزارت رسیده بودند . و 47 نفر از آنها زنده و فعال بودند . وزارت اطلاعات ایران ،​ نام همه جاسوسان موساد را در اختیار سازمان های امنیتی کشور های دوست قرار داد. 40 روز پس از بازداشت یوهان ، 27 نفر در هفت کشور دستگیر شدند ، 3 نفر قبل از دستگیری خودکشی کردند، 10 نفر موفق به فرار شدند و 2 نفر در حال فرار کشته شدند ، اما 5 نفر هیچ وقت بازداشت نشدند این 5 نفر در مقام های عالی سیاسی و نظامی کشور های خود بر سر کار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند