مربی تیروکمان دانشجویان: ایران شجاع بود/ اولین مدال نقره تاریخ کامپوند دریونیورسیاد را گرفتیم


مربی تیروکمان دانشجویان: ایران شجاع بود/ اولین مدال نقره تاریخ کامپوند دریونیورسیاد را گرفتیم

سرمربی تیم تیر و کمان کامپوند دانشجویان ایران گفت: با شجاعت مقابل روسیه قرارگرفتیم و اولین مدال کامپوند در تاریخ یونیورسیاد را گرفتیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از چین تایپه، محل انجام بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد، تیم تیروکمان کامپوند دانشجویان ایران امروز (چهارشنبه) در فینال مغلوب روسیه شد و به مدال نقره رسید.

سید محمدصابر حسینی، اظهار کرد: باعث خوشحالی است که صاحب مدال شدیم. همان گونه که می‌دانید تیروکمان ورزش سنگینی است و ما در مراحل قبل تیم‌های قدرتمندی همچون آلمان، ترکیه و کره‌جنوبی را شکست دادیم. به خصوص کره که تیم اول بود. امروز بچه‌های تیم، با هیجان، شور و علاقه در کنار شجاعت ظاهر شدند و مقابل تیم قدرتمند روسیه تلاش کردند.

وی ادامه‌ داد: یک روی هر مسابقه، شانس است که تیم حریف بیشتر داشت. با این حال حتی از کسب مدال نقره خوشحالیم زیرا توانستیم اولین مدال یونیورسیاد را در تیروکمان کامپوند بگیریم.

حسینی همچنین عنوان کرد: برای نتیجه‌گیری در ورزش‌هایی مثل تیروکمان باید سرمایه‌گذاری کرد. امیدوارم از نظر مالی و فضای ورزشی در این زمینه بیشتر سرمایه‌گذاری شود تا در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...