30 هزار واحد صنعتی در کشور فعال می شوند


به گزارش شاتا؛ محمدرضا فیاض صبح شنبه در دیدار با امام جمعه قزوین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، گزارشی از برنامه های شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین عملکرد این وزارتخانه در دولت قبل ارائه کرد. وی با اشاره به...

30 هزار واحد صنعتی در کشور فعال می شوند
به گزارش شاتا؛ محمدرضا فیاض صبح شنبه در دیدار با امام جمعه قزوین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، گزارشی از برنامه های شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین عملکرد این وزارتخانه در دولت قبل ارائه کرد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت:محور اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و این مهم با جدیت دنبال خواهد شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از افتتاح طرحها ملی در حوزه صنعت در آینده نزدیک خبرداد و افزود: به مناسبت هفته دولت و با توجه به شروع برخی از برنامه های این حوزه برنانه های هفته دولت کمی با تاخیر شروع شد.
فیاض بیان کرد: ۲۲ هزار واحد صنعتی نیمه تمام و در حال تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز رکورد فعالسازی ۳۰ هزار واحد صنعتی بیش بینی شده است.
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: فعالسازی واحدهای صنعتی کار ساده ای نیست ولی با کمک و همکاری همه بخشها انشا ا... این امر محقق خواهد شد.
وی از امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین درخواست کرد:با توجه به اینکه مردم اعتماد خاصی نسبت به روحانیت در اگهی بخشی مردم در خصوص تغییر وضعیت در تولید و خروج واحدهای ناتوان از چرخه تولید و راه اندازی واحدهای جدید کمک کنند.
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی مطرح کرد: در قانون اساسی و واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی، افراد باید اهلیت داشته باشند و اهلیت در اصل ۴۴ قانون اساسی یک اصل بوده و در کار صنعت هم اهلیت بسیار مهم و تأثیرگذار است.
فیاض ادامه داد: ما هم اصرار داریم در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی حسن و دقت باید در اهلیت وجود داشته باشد و اگر اهلیت را در تصمیم‌گیری‌ها ملاک قرار دهیم، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا