دانلود نرم افزار همراه بانک بانک سامان


دانلود نرم افزار همراه بانک بانک سامان

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Table Normal”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99;

بانک سامان در سال ۱۳۸۱ با سرمایه‌ی ۲۰۰ میلیارد ریال به عنوان سومین بانک خصوصی کشور، تأسیس شد. بانک سامان، از همان ابتدای کار، نیاز مردم به استفاده از بانک‌داری الکترونیک را متوجه شد و به همین سبب تلاش زیادی برای فعالیت‌ در زمینه‌ی بانکداری الکترونیک داشت.

دانلود نرم افزار همراه بانک بانک سامان

این بانک، در حال حاضر، افزون بر آن که خدمات معمولی بانکداری را به مردم ارائه می‌دهد، از خدمات بانکداری الکترونیکی نیز بهره می‌برد. خدماتی همچون:

سامان کارت اینترنت بانک همراه بانک (سامان یار) تلفن بانک سیستم‌های آنلاین بانکی

دانلود نرم افزار همراه بانک بانک سامان

افزون بر این، بانک سامان برای نخستین بار در کشور از برخی سرویس‌های بانکی جدید استفاده کرده است. سرویس‌هایی مانند:

صدور کارت‌های اعتباری خدمات پرداخت الکترونیک به صورت خرد و کلان

در راستای ارائه‌ی همراه بانک‌های بانک‌های مختلف، این بار نرم افزار همراه بانکِ بانک سامان را برای شما آماده کرده‌ایم.

دانلود نرم افزار همراه بانک بانک سامان

همراه بانک بانک سامان

بانک سامان، همراه بانکِ خود را برای انواع سیستم عامل طراحی کرده است. گوشی‌هایی که دارای سیستم عامل‌های زیر هستند، می‌توانند هر یک به صورت جداگانه نرم افزار همراه بانک بانکِ سامان را دریافت کرده و از آن استفاده کنند:

سیستم عامل جاوا (لمسی و غیر لمسی) سیستم عامل اندروید سیستم عامل ویندوز فون سیستم عامل ios

نکته‌ی جالب در مورد نرم افزار همراه بانک بانک سامان این است که این نرم افزار، برخی خدمات را برای کاربرانی که در آن لاگین نمی‌شوند نیز، تدارک دیده است. یعنی حتی بدون لاگین شدن در همراه بانک بانک سامان، می‌توان از برخی از خدمات آن استفاده کرد. خدماتی همچون:

محاسبه شبا سوابق تراکنش پرداخت قبض

افزون بر این، نقشه شعب بانک سامان نیز در همراه بانک بانک سامان بدون لاگین شدن، قابل مشاهده است.

اما برای استفاده از خدمات اصلی همراه بانک بانک سامان، بایستی در این نرم افزار لاگین شوید و لاگین شدن نیاز به شماره‌ی مشتری و رمز عبور دارد. برخی خدمات همراه بانک بانک سامان با استفاده از لاگین عبارتند از:

الف) خدمات سپرده:

انتقال وجه صورت‌حساب موجودی خرید شارژ شبا تسهیلات پرداخت قبض خدمات چک انتقال وجه پایا

ب) خدمات کارت:

انتقال وجه کارت به کارت صورت حساب موجودی پرداخت قبض انتقال وجه کارت به سپرده انسداد کارت تغییر رمز دوم صورتحساب کارت اعتباری

برای دریافت هر یک از نسخه‌های نرم افزار همراه بانک بانک سامان، یعنی نسخه‌های اندروید، جاوا، ویندوز فون و ایفون، روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود همراه بانک بانک سامان

بانک سامان - تاریخچه بانک سامان - دانلود موبایل بانک - دانلود نرم افزار همراه بانک - دانلود نرم افزار همراه بانک بانک سامان - دانلود همراه بانک - نرم افزار اندروید همراه بانک - نرم افزار جاوا همراه بانک - نرم افزار موبایل بانک سامان - همراه بانک


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟