دانلود همراه بانک بانک انصار


دانلود همراه بانک بانک انصار

بانک انصار ابتدا کار خود را نه به عنوان یک بانک، بلکه به عنوان یک صندوق پس انداز آغاز کرد. این بانک، در ابتدا تحت عنوان صندوق پس انداز و قرض‌الحسنه‌ی انصارالمجاهدین آغاز به فعالیت نمود و سپس با گسترش فعالیت‌های خود توانست در سال 1389 با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با نام بانک انصار فعالیت خود را به عنوان یک...

بانک انصار ابتدا کار خود را نه به عنوان یک بانک، بلکه به عنوان یک صندوق پس انداز آغاز کرد. این بانک، در ابتدا تحت عنوان صندوق پس انداز و قرض‌الحسنه‌ی انصارالمجاهدین آغاز به فعالیت نمود و سپس با گسترش فعالیت‌های خود توانست در سال ۱۳۸۹ با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با نام بانک انصار فعالیت خود را به عنوان یک بانک خصوصی آغاز کند.

دانلود همراه بانک بانک انصار

بانک انصار، همواره بر خدمات الکترونیک خود تأکید داشته و همگان نیز بر ساختار بسیار قوی بانکداری الکترونیک این بانک خصوصی صحه گذاشته و می‌گذارند.

در حال حاضر، بانک انصار با نزدیک به ۷۰۰ شعبه در سراسر کشور در حال فعالیت است.

ما در این بخش، در راستای ارائه‌ی نرم افزارهای همراه بانک بانک‌های مختلف، این بار نرم افزار همراه بانک این بانک موفق را برای شما آماده کرده‌ایم.

دانلود همراه بانک بانک انصار

نرم افزار همراه بانک بانک انصار

بانک انصار، از آن‌جا که به خدمات الکترونیک خود بسیار اهمیت می‌دهد، برای سه سیستم عامل موجود، یعنی اندروید، ویندوزفون و ای او اس، همراه بانک خود را طراحی کرده است.

برخی از خدمات همراه بانک بانک انصار عبارتند از:

انتقال وجه بین بانکی (پایا) انتقال وجه بین بانکی (ساتنا) انتقال وجه کارت به کارت پرداخت اقساط تسهیلات پرداخت قبوض خرید شارژ پرداخت خیریه اعلام موجودی مشاهده صورتحساب امکان مسدود کردن کارت مشاهده جزئیات چک

دانلود همراه بانک بانک انصار

برای دریافت همراه بانک بانک انصار برای سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوزفون و ای او اس بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت همراه بانک بانک انصار

نکته:

برای استفاده از همراه بانک بانک انصار، بایستی به یکی از شعب این بانک مراجعه و فرم درخواست استفاده از همراه بانک را پر کنید تا به شما نام کاربری داده شود.

بانک انصار - دانلود همراه بانک اندروید - موبایل بانک انصار - موبایل بانک بانک انصار - نرم افزار اندروید همراه بانک - نرم افزار همراه بانک ios بانک انصار - همراه بانک - همراه بانک ios - همراه بانک اندروید - همراه بانک بانک انصار


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بنگاه املاک پزشکان