موتوجی پی تقویم موقتی سال 2018 را منتشر کرد


موتوجی پی ایران – موتوجی پی تقویم موقتی خود در سال 2018 را منتشر کرد که این تقویم پس از بررسی های نهایی، به طور رسمی اعلام خواهد شد. بر اساس این تقویم، مسابقه تایلند بین روز های 5 تا 7 اکتبر برگزار خواهد شد. بر اساس تاریخ هایی که در تقویم اولیه سال 2018 درج شده است، مسابقه بوریرام تایلند تنها مسابقه ای است که به تقویم 18 تایی مسابقات...

موتوجی پی ایران – موتوجی پی تقویم موقتی خود در سال 2018 را منتشر کرد که این تقویم پس از بررسی های نهایی، به طور رسمی اعلام خواهد شد.

بر اساس این تقویم، مسابقه تایلند بین روز های 5 تا 7 اکتبر برگزار خواهد شد. بر اساس تاریخ هایی که در تقویم اولیه سال 2018 درج شده است، مسابقه بوریرام تایلند تنها مسابقه ای است که به تقویم 18 تایی مسابقات اضافه شده است.

بر اساس شایعات، مسابقه تایلند قبل از مسابقات ژاپن و استرالیا و مالزی برگزار خواهد شد که بوریرام نسبت به سه پیست دیگر با یک هفته فاصله زمانی جدا شده است و زودتر از آنها برگزار خواهد شد.

مسابقه بریتانیا طبق معمول گذشته، در اواخر آگوست برگزار خواهد شد اما محل برگزاری مسابقه با توجه به وجود پیست ولز، هنوز تصمیم گیری نشده است اما احتمالا بر اساس قرارداد جدید همچنان در پیست سیلوراستون برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه طراحی شده، مسابقات در تاریخ 18 مارچ یعنی یک هفته زودتر از سال 2017 شروع خواهد شد و در تاریخ 18 نوامبر یعنی یک هفته دیرتر از سال 2017 در والنسیا به اتمام خواهد رسید.

با این اوصاف، تعطیلات تابستانی از چهار هفته به تنها دو هفته کاهش یافته است.

همچنین قرار است که پیست فنلاند در سال 2019 به تقویم مسابقات اضافه شود.

تقویم اولیه مسابقات 2018 موتوجی پی

دور اول:18 مارچ-پیست لوزایل-دوحه قطر (برگزاری در شب) دور دوم:8 آپریل-پیست ترماس دریو هوندو-آرژانتین دور سوم:22 آپریل-پیست آستین-تگزاس آمریکا دور چهارم:6 می-پیست خرز-اسپانیا دور پنجم:20 می-پیست لمانز-فرانسه دور ششم:3 ژوئن-پیست موجلو-ایتالیا دور هفتم:17 ژوئن-پیست کاتالونیا-اسپانیا دور هشتم:1 جولای-پیست تی تی اسن-هلند دور نهم:15 جولای-پیست زاکسنرینگ-آلمان دور دهم:5 آگوست-پیست برنو-جمهوری چک دور یازدهم:12 آگوست-پیست ردبول رینگ-اتریش دور دوازدهم:26 آگوست-پیست (احتمالی) سیلوراستون-بریتانیا دور سیزدهم:9 سپتامبر-پیست میزانو-سن مارینو دور چهاردهم:23 سپتامبر-پیست آراگون-اسپانیا دور پانزدهم:7 اکتبر-پیست بوریرام-تایلند دور شانزدهم:21 اکتبر-پیست توئین موتجی-ژاپن دور هفدهم:28 اکتبر-پیست جزیره فیلیپ-استرالیا دور هجدهم:4 نوامبر-پیست سپنگ-مالزی دور نوزدهم:18 نوامبر-پیست والنسیا-اسپانیا
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زیبای خانم بازیگر نقش «مهتاب» سریال دلنوازان بعد 15 سال ! / جی بود و چی شد ؟!