مهاجم اسبق اینتر و میلان بدون تیم مانده است !


کاسانو مهاجم اسبق اینتر و میلان بارها تا آستانه بازنشستگی از فوتبال پیش رفت، اما هرگز تصمیم خود را به صورت قطعی نگرفت. سال گذشته وی از تیم سمپدوریا کنار گذاشته شد و دو هفته پیش نیز قراردادش را با باشگاه هلاس ورونا فسخ کرد. این مهاجم 35 ساله به صورت فردی به تمرینات خود ادامه می دهد و امیدوار است برخی تیم ها برای جذبش پیشنهاد دهند. وی در...

کاسانو : دوست دارم در ایتالیا باقی بمانم

مهاجم اسبق اینتر و میلان بدون تیم مانده است !

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۹
مهاجم اسبق اینتر و میلان بدون تیم مانده است !

آنتونیو کاسانو مهاجم اسبق اینتر و میلان بارها تا آستانه بازنشستگی از فوتبال پیش رفت، اما هرگز تصمیم خود را به صورت قطعی نگرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاسانو مهاجم اسبق اینتر و میلان بارها تا آستانه بازنشستگی از فوتبال پیش رفت، اما هرگز تصمیم خود را به صورت قطعی نگرفت. سال گذشته وی از تیم سمپدوریا کنار گذاشته شد و دو هفته پیش نیز قراردادش را با باشگاه هلاس ورونا فسخ کرد.

این مهاجم ۳۵ ساله به صورت فردی به تمرینات خود ادامه می دهد و امیدوار است برخی تیم ها برای جذبش پیشنهاد دهند. وی در گفت و گو با il secolo xix می گوید:

در حال حاضر هیچ پیشنهادی از تیم های ایتالیایی دریافت نکرده ام؛ اما برخی تیم های فرانسوی و بلژیکی به دنبال جذب من هستند ولی می خواهم در ایتالیا باقی بمانم. شاید من باعث زحمت تیم هایم می شوم(اشاره به اینکه تیمی دیگر خواهان او نیست). برنامه تمرینی ام را دنبال می کنم. اگر تا چند هفته آتی اتفاق خاصی نیفتد، با این وجود یک رژیم کوچک را برای چند ماه آینده برنامه ریزی خواهم کرد. اینگونه اگر تیمی در ژانویه به من علاقه مند باشد، من از آمادگی کافی برخوردار خواهم بود.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ایتالیا , فوتبال جهان
برچسب ها : اینتر, صحبت های کاسانو, کاسانو, مهاجم سابق اینتر, میلان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی