بازی Left Alive از سوی اسکوئر انیکس معرفی شد [TGS 2017]


بازی Left Alive از سوی اسکوئر انیکس معرفی شد [TGS 2017]

اسکوئر انیکس روز بسیار شلوغی را در Tokyo Game Show 2017 تجربه کرده و حالا بازی Left Alive از سوی این شرکت محبوب معرفی شده است. بازی Left Alive به کارگردانی «توشیفومی نابشیما» (Toshifumi Nabeshima) در دست ساخت قرار دارد. توشیفومی نابشیما پیش از این سابقه کار بر روی عناوینی مثل Armored Core...

اسکوئر انیکس روز بسیار شلوغی را در Tokyo Game Show 2017 تجربه کرده و حالا بازی Left Alive از سوی این شرکت محبوب معرفی شده است.

بازی Left Alive به کارگردانی «توشیفومی نابشیما» (Toshifumi Nabeshima) در دست ساخت قرار دارد. توشیفومی نابشیما پیش از این سابقه کار بر روی عناوینی مثل Armored Core و Chromehounds را دارد. عضو مهم دیگر تیم توسعه بازی «یوجی شینکاوا» (Yoji Shinkawa) است که پیش از این بر روی طراحی شخصیت‌های مجموعه Metal Gear و Zone of the Enders کار کرده است.

تیزری از این عنوان منتشر شده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود تیزر

متاسفانه این تیزر اطلاعات زیادی از بازی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد ولی به نظر می‌رسد که بازی در دنیای پسا آخرزمانی جریان داشته و بر روی مبارزات با ربات‌ها تمرکز دارد. این احتمال نیز وجود دارد که این عنوان نسخه جدید از مجموعه Front Mission باشد ولی برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.

بازی Left Alive برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی تایید و برای عرضه در سال 2018 برنامه ریزی شده است. همچنین این عنوان علاوه‌بر ژاپن در غرب نیز عرضه می‌شود.

اگر می‌خواهید بیشتر در مورد رویداد Tokyo Game Show 2017 اطلاعات کسب کنید و اخبار بیشتری را مطلع شوید باید به شما بگویم که بازی Final Fantasy IX برای پلی‌استیشن 4 تایید و تریلری از دو عنوان Detroit: Become Human و Shadow of the Colossus نیز منتشر شده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Left Alive از سوی اسکوئر انیکس معرفی شد [TGS 2017]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!