سپیدرود و استقلال فقط در عضدی رشت!


سپیدرود و استقلال فقط در عضدی رشت!

کار فوتبال ایران همیشه بر عکس است. مشکلات سخت افزاری فوتبال ما از یک سو و ماجراهای ورزشگاه های شمال کشور از سوی دیگر باعث می شود تا از خود سوال کنیم چگونه امکان دارد در یک استان سرسبز شاهد زمین های چمن مصنوعی باشیم؟ دوشنبه 3 مهر 1396 - 15:52

به گزارش خبر ورزشی، گیلان امروز با یک مشکل اساسی و عجیب مواجه است. در شهر رشت که این روزها صاحب یک تیم لیگ برتری است ورزشگاه استاندارد وجود ندارد. چندین هفته است که سپیدرود در یک ورزشگاه غیر ایمن به نام عضدی به میدان می رود. ورزشگاهی که سال هاست چمنش مصنوعی است اما در ورزشگاه دیگر به نام سردار جنگل که روند بازسازی آن هفته هاست شروع شده ( وظاهرا قضد تمام شدن هم ندارد) باز شاهد پهن شدن چمن مصنوعی هستیم!
انگار که گیلان یکی از استان های جنوبی و کم آب است که در آن چمن نمی روید! دیدار تیم های سپیدرود و استقلال تهران هم قرار است پس از کش و قوس های فراوان در ورزشگاه عضدی برگزار شود. در حالی که پیش از این مسول برگزاری رقابت های لیگ می گفت شاید این بازی در یک شهر دیگر انجاتم شود.
این هم از همان ادعاهای توخالی است؛ در کدام شهر می خواهید بازی سپیدرود را برگزار کنید؟
مگر استان گیلان ورزشگاه استاندارد دارد؟ اگر منظورتان انزلی است که ورزشگاه تختی این شهر هم صاحب حداقل استانداردهای ممکن نیست. پس وقتی هیچ ورزشگاهی وجود ندارد معلوم است همین عضدی رشت با چمن مصنوعی درب و داغانش باید میزبان بازی سپیدرود و استقلال باشد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری