تواضع فرشته کریمی ستاره تیم ملی فوتسال بانوان


تواضع فرشته کریمی ستاره تیم ملی فوتسال بانوان

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ فرشته کریمی ستاره تیم ملی فوتسال بانوان پس از کسب مدال برنز مسابقات داخل سالن آسیا و اقیانوسیه و پیروزی مقابل چین گفت: بازی خیلی خوبی بود اما باید ببینیم سطح فوتبال آسیا چقدر پیشرفت کرده است. همین تیم چین تا بحال جزو 4 تیم برتر آسیا نبوده اما می‌بینید که سطح فوتسال آسیا تا حدی بالا رفته که چین توانست تا به اینجا...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ فرشته کریمی ستاره تیم ملی فوتسال بانوان پس از کسب مدال برنز مسابقات داخل سالن آسیا و اقیانوسیه و پیروزی مقابل چین گفت: بازی خیلی خوبی بود اما باید ببینیم سطح فوتبال آسیا چقدر پیشرفت کرده است. همین تیم چین تا بحال جزو ۴ تیم برتر آسیا نبوده اما می‌بینید که سطح فوتسال آسیا تا حدی بالا رفته که چین توانست تا به اینجا بیاید و ما سخت بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

فرشته کریمی ادامه می‌دهد: تمام تلاش ما بر این بود تا در فینال باشیم اما نشد. ان‌شاءالله بیشتر تمرین می‌کنیم و کار می‌کنیم تا در آینده نتیجه بهتری بگیریم. پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۶ بازیکن از ترکیب تیم کنار رفتند و کادر فنی هم دو ماه پیش تغییر کرد و ما فرصت کمی برای حضور در این مسابقات داشتیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران نیاز به کادر قوی تری دارد؟ بیان کرد: حقیقتا شهرزاد مظفر یک سروگردن از سایر مربیان بالاتر است، خودم را مقصر نزول فوتسال بانوان می‌دانم! چون حسین شمس و شهرزاد مظفر در این دو ماه لطف بزرگی به ما کردند که این تیم را قبول کردند باید از آنها تشکر کرد.

مطالب مرتبط:

تیم ملی فوتسال بانوان به مدال برنز دست یافت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال