بیوگرافی کامل و عکس های جدید جاستین بیبر و خانواده و نامزدش


بیوگرافی و زندگی نامه ی جاستین بیبر عکس جدید جاستین بیبر کوکا : جاستین بیبر با نام کامل جاستین درو بیبر به انگلیسی Justin Bieber در 1 مارس 1994 در لندن، انتاریو کانادا متولد شد. مادرش پتی مالت و پدرش جرمی بیبر هستند، وقتی که جاستین دو ساله بود پدر و مادرش از...

بیوگرافی کامل و عکس های جدید جاستین بیبر و خانواده و نامزدشعکس جدید جاستین بیبر

کوکا : جاستین بیبر با نام کامل جاستین درو بیبر به انگلیسی Justin Bieber در 1 مارس 1994 در لندن، انتاریو کانادا متولد شد.

مادرش پتی مالت و پدرش جرمی بیبر هستند، وقتی که جاستین دو ساله بود پدر و مادرش از هم جدا شدند.

قد او 176 سانتیمتر است.

ختنه دختران جوان+عکس

او در سال 2007، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خودش در یوتیوب، در بین کاربران آن محبوب شد و در سال 2008 توسط اسکوتر براون، کسی که بعدا مدیر برنامه‌هایش شد به صنعت موسیقی وارد شد.

بیوگرافی کامل و عکس های جدید جاستین بیبر و خانواده و نامزدشجاستین بیبر و پدر و مادرش

او به طور رسمی خوانندگی را از سال 2009 و با انتشار آلبوم چند آهنگه دنیای من شروع کرد. در سال 2010 اولین آلبوم استودیویی‌ اش با نام دنیای من 2 که ادامه آلبوم اولش بود منتشر شد و در رتبه 1 جدول بیلبورد 200 جای گرفت.

پس از انتشار آلبوم دنیای من 2 توری جهانی را با نام تور دنیای من آغاز کرد. فیلم سه‌بعدی او نیز با نام هرگز نگو هرگز که یک مستند کنسرتی است در اوایل سال 2011 اکران شد و به پرفروش‌ ترین فیلم مستند، موزیکال و کنسرتی تاریخ آمریکا تبدیل شد. در اواخر سال 2011 دومین آلبوم استودیویی وی با نام زیر دارواش به بازار آمد که همانند آلبوم اولش شماره 1 جدول بیلبورد 200 شد. سومین آلبوم استودیویی وی با نام باور در پایان بهار 2012 پخش شد.

در 28 آگوست 2015 بیبر تک‌ آهنگ منظورت چیه؟ را منتشر کرد، اولین تک‌ آهنگ از چهارمین آلبوم استودیویی بیبر به نام هدف که در 13 نوامبر 2015 منتشر شد.

تک‌ آهنگ منظورت چیه؟ توانست به اولین آهنگ بیبر تبدیل شود که در فهرست 100 آهنگ داغ بیلبورد به رتبه یک برسد. به همین دلیل جاستین بیبر توانست رکورد جوان‌ ترین هنرمند مرد که توانسته در بیلبود رتبه اول را به‌ دست بیاورد در رکوردهای جهانی گینس به نام خود ثبت کند.

بیوگرافی کامل و عکس های جدید جاستین بیبر و خانواده و نامزدشعکس اینستاگرام جاستین بیبر

بیبر تحت تاثیر هنرمندان سیاه‌پوست از جمله مایکل جکسون است.

او در سال 2011 از طرف مجله تایم به عنوان یکی از 100 فرد تاثیر گذار سال انتخاب شد. همچنین در سال 2011 به عنوان دومین فرد ثروتمند زیر 30 سال 12 ماه گذشته نیز معرفی شد.

دارایی او حدود 200 میلیون دلار تخمین زده می شود.

جاستین بیبر یک مسیحی معتقد است و عکس مسیح را بر روی پای چپ خود تاتو کرده است.

بیوگرافی کامل و عکس های جدید جاستین بیبر و خانواده و نامزدشجاستین بیبر و سلنا گومز

جاستین بیبر از سال 2010 تا 2012 با سلنا گومز رابطه ی عاشقانه داشت. پس از آن مدتی شایعاتی درباره ی رابطه ی او با میراندا کر، مایلی سایروس و کندال جنر به گوش می رسید که هیچ کدام تایید نشدند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟