تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بازی The Evil Within 2


تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بازی The Evil Within 2

دقایقی قبل تریلر هنگام عرضه بازی The Evil Within 2 منتشر شد. تنها چند روز تا عرضه جهانی بازی The Evil Within 2 باقی مانده است و ساعاتی قبل بتسدا با انتشار تریلری کوتاه، بازیکنان را به دل دنیای کابوس‌های سباستین می‌برد. این تریلر را می‌توانید در زیر تماشا کنید. دانلود...

دقایقی قبل تریلر هنگام عرضه بازی The Evil Within 2 منتشر شد.

تنها چند روز تا عرضه جهانی بازی The Evil Within 2 باقی مانده است و ساعاتی قبل بتسدا با انتشار تریلری کوتاه، بازیکنان را به دل دنیای کابوس‌های سباستین می‌برد. این تریلر را می‌توانید در زیر تماشا کنید.

دانلود تریلر

این تریلر برای کسانی که نسخه اول این بازی را تجربه نکرده‌اند بسیار مناسب است، چون که ما را با شخصیت اصلی این مجموعه، سباستین، آشنا می‌کند و داستان تلاشش برای باز پس‌گیری دخترش لیلی را نشان می‌دهد. همچنین در این تریلر با شخصیت‌های مکملی که سباستین با آن‌ها در سفرش ملاقات می‌کند آشنا می‌شویم و نگاهی هم به تعدادی از دشمنان جدید بازی خواهیم انداخت که ممکن است باعث وقوع شب ادراری برای هر شخصی شوند!

در زیر می‌توانید خلاصه‌ای از داستان این بازی را بخوانید.

پس از پایان جریانات نسخه اول، سباستین در شرایط بدی قرار دارد و کسی حرف‌های او از ماجراهای تلخ افتاده را باور نمی‌کند. حالا در نسخه دوم بازی The Evil Within، سباستین به دنبال نجات دخترش است. دختر سباستین در جهان استم گم شده و ذهن او هسته جهان «یونیون» (Union) است که بازی در آن جریان دارد. همچنین «کیدمن» (Kidman)، شخصیتی که در بسته‌های الحاقی نسخه اول بازی به او توجه زیادی شد نیز در بازی حضور دارد ولی با ما به دنیای یونیون سفر نکرده و فقط با استفاده از بی‌سیم اطلاعاتی حیاتی در اختیار ما قرار می‌دهد و به نوعی نقش پشتیبان را دارد.

بازی The Evil Within 2 در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بازی The Evil Within 2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال