فیل نر عصبانی بچه فیل کوچک را به هوا پرتاب می‌کند | فیلم


فیل ها از جمله باهوش ترین حیوانات موجود در جهان هستند . وزن مغز یک فیل در حدود 5 کیلوگرم است و از نظر پیچیدگی پس از مغز نهنگ ها پیچیده ترین مغز در بین جانوران است. مغز این حیوان از نظر واکنش به احساسات گوناگون بسیار پیشرفته است و بنا بر تحقیقات انجام شده مشخص شده است که در زمینه تعقیب چندین سوژه در یک فضای سه بعدی فیل بر انسان برتری دارد. در...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

فیل نر عصبانی بچه فیل کوچک را به هوا پرتاب می‌کند | فیلم

رقص حیرت انگیز قوها + فیلم...

فیل نر عصبانی بچه فیل کوچک را به هوا پرتاب می‌کند | فیلم

فیل ها و جنگ بین آنها + فیلم...

فیل نر عصبانی بچه فیل کوچک را به هوا پرتاب می‌کند | فیلم

از پا درآوردن بچه فیل و شکارش توسط دو شیر نر ...

فیل ها از جمله باهوش ترین حیوانات موجود در جهان هستند . وزن مغز یک فیل در حدود ۵ کیلوگرم است و از نظر پیچیدگی پس از مغز نهنگ ها پیچیده ترین مغز در بین جانوران است. مغز این حیوان از نظر واکنش به احساسات گوناگون بسیار پیشرفته است و بنا بر تحقیقات انجام شده مشخص شده است که در زمینه تعقیب چندین سوژه در یک فضای سه بعدی فیل بر انسان برتری دارد. در عین حال این جانور بسیار نوع دوست نیز هست و به در موارد زیادی به سایر موجودات زنده نیز کمک کرده است. مواردی از کمک فیلها به حیوانات در معرض خطر قرار گرفته نیز وجود دارد.

همان گونه که انسان بدون دندان متولد می شود و در طول عمر خود ابتدا صاحب دندان های شیری شده و سپس دندان های دائمی آن رشد می کنند ، فیل نیز از چنین روشی پیروی می کند. آنها در ابتدا دارای عاج های شیری هستند که پس از مدتی افتاده و عاج های اصلی جایگزین آن می شوند. معمولا هر فیل در طول زندگی خود ۶ یا ۷ بار دندان های خود را تعویض می کند و آن هم به دلیل استفاده بسیار زیاد از دندان است. فیل ها به طور متوسط در شبانه روز ۲ تا ۳ ساعت می خوابند و در طول روز چیزی در حدود ۱۵۰ کیلوگرم غذا می خورند تا بتوانند پاسخ گوی نیازهای بدن بزرگ خود باشند.

هر کدام از پاهای فیل ۵ تن وزن دارد. در پاهای جلویی فیل آفریقایی ۴ و یا ۵ ناخن و در پای عقبی ۳ ناخن وجود دارد. استخوانهای موجود در پای فیل از جمله نیرومند ترین استخوانها در بین جانوران است که می تواند آن وزن زیاد را تحمل کند. در باغ وحش ها یک از مسائل مهم کمک به فیل ها برای راه رفتن بیشتر است تا استخوان ها و عضلات پاهای آنان تقویت شده و ضعیف نشود.

(۲)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : فیل, فیل عصبانی, فیلم حیات وحش, فیلم حیوانات

2
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی