چگونه خطای Unable To Install Update در نصب iOS 11 را رفع کنیم؟


آپدیت iOS 11 یکی از راحتترین بروزرسانی ها برای نصب روی هر دستگاهی است. البته اپل به کاربران توصیه می کند که قبل از نصب iOS 11 از اطلاعات خود روی آیپد و آیفون بکاپ بگیرند که ما هم با آن موافقیم. احتمال بروز مشکل نصب iOS 11 خیلی کم است ولی برخی کاربران خطای Unable To Install Update در حین آپدیت را گزارش کرده اند. در ادامه به راه حل رفع این...

آپدیت iOS 11 یکی از راحتترین بروزرسانی ها برای نصب روی هر دستگاهی است. البته اپل به کاربران توصیه می کند که قبل از نصب iOS 11 از اطلاعات خود روی آیپد و آیفون بکاپ بگیرند که ما هم با آن موافقیم. احتمال بروز مشکل نصب iOS 11 خیلی کم است ولی برخی کاربران خطای Unable To Install Update در حین آپدیت را گزارش کرده اند. در ادامه به راه حل رفع این مشکل خواهیم پرداخت. با روژان همراه شوید

خطای تایید

وقتی آپدیتی را دانلود و نصب می کنید، در مرحله اول باید توسط سرورهای اپل بررسی و تایید شود. آپدیت ها توسط اپل تایید شده است ولی اگر آپدیتی دریافت کردید که مورد تایید اپل نبود خطای Unable To Install Update را دریافت خواهید کرد.

معمولاً آپدیت های OTA چنین مشکلاتی ندارند و این خطا فقط در صورت استفاده از دستگاه جیلبریک شده که نمی تواند آپدیت OTA را دریافت کند، پیش خواهد آمد

چگونه خطای Unable To Install Update در نصب iOS 11 را رفع کنیم؟

پس اگر دستگاه جیلبریک شده دارید و آپدیت OTA نصب نمی شود اول ارتباط اینترنتی خود را چک کنید که مشکلی نداشته باشد. اتصال به دیگر شبکه ها را امتحان کنید. برخی مواقع با ارائه آپدیت جدید اگر در همان روزهای اول اقدام به نصب کنید ممکن است به دلیل شلوغی سرورهای اپل، موفق به دریافت تایید نشوید پس صبر کنید و دوباره امتحان کنید.

آپدیت مدت ها قبل دانلود شده باشد

اپل هر کدام از آپدیت ها خود را امضا می کند وقتی که یک بروزرسانی امضا شده و جدید توسط اپل ارائه شود، این شرکت امضای نسخه های قدیمی را طی روزها و هفته ای بعدی لغو کرده و آپدیت های قدیمی را تایید نمی کند. پس اگر آپدیتی دانلود کردید و مدت ها بعد اقدام به نصب آن کردید و با خطا مواجه شدید باید بدانید که اپل دیگر این آپدیت را تایید نمی کند و باید به دنبال نسخه جدیدتر بگردید.

آپدیت را حذف کرده و دوباره دانلود کنید

بروز خطای Install Update Error دلایل مختلفی دارد و مطمئن ترین راه برای حل این مشکل حذف آپدیت، دانلود مجدد و نصب مجدد آن است. برای حذف آپدیت دانلود شده، Settings app را باز کرده به General>iPhone Storage بروید و به دنبال آپدیت Ios بگردید روی آن کلیک کرده و در صفحه باز شده آن را حذف کنید.

در مرحله بعدی به General>Software Update بروید و بگذارید iOS به دنبال آپدیت جدید بگردد. وقتی پیدا شد همان موقع کلید Download and Install را لمس کنید. این دفعه باید بدون کوچکترین مشکل آپدیت مورد نظر نصب شود.

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان