11هزار ورزشکار سازمان یافته در فوتبال استان مرکزی فعالیت دارند


11هزار ورزشکار سازمان یافته در فوتبال استان مرکزی فعالیت دارند

خمین- رئیس هیات فوتبال استان مرکزی گفت: یازده هزار و 243 ورزشکار سازمان یافته در ورزش فوتبال استان مرکزی فعالیت می کنند که از این تعداد سه هزار و 500 نفر در مسابقات شرکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا غفاری روز چهارشنبه در جلسه مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان مرکزی در خمین اظهار داشت: در بخش فوتبال بانوان نیز ۴۷۰نفر به صورت سازمان یافته فعالیت می کنند و ۲۰۰ نفر بدون کارت ورزشی فعالیت دارند.

وی افزود: منابع سال ۹۵ هیات فوتبال استان بیش از ۱۸۰ میلیون تومان بوده که در بخش آقایان و بانوان کلاس های آموزشی، برگزاری مسابقات مدارس فوتبال و فستیوال ها هزینه می شود.

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی ضمن بیان اینکه مدارس فوتبال فصلی در استان فعالیت دارند، بیان کرد: هم اکنون ۳۰ مدرسه رسمی فوتبال و فوتسال در سطح استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی ۱۱ دوره کلاس های آموزشی فوتبال برگزار شده است که در هر دوره ۲۵ نفر عضویت داشته اند.

غفاری اظهار کرد: ۲۷ تیم فوتبال این استان به مسابقات کشوری راه یافتند و ۱۲ دوره مسابقات استانی برگزارشد و ۲۰ نفر برای مسابقات تیم ملی فوتسال برگزیده شدند.

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی گفت: در شش ماهه نخست امسال درآمد هیات فوتبال استان ۱۱۶ میلیون تومان بوده که از این رقم ۷۲ میلیون تومان در بخش آقایان و بانوان برای برگزاری مسابقات، کلاس های آموزشی و... هزینه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری