همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از 400 بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد


خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف همزمان با اولین روزاز ماه صفر مصادف با ورود کاروان اهل بیت (ع) به شهر شام گفت: به همین مناسبت همایش «منشور عزت» عصرامروز در بیش از 400امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار می شود.

سرویس : قرآن و معارف - وقف و امامزادگان زمان : ۱۳۹۶/۷/۲۹ - ۱۵:۴۵ شناسه خبر : ۶۶۳۹۶۰

همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از ۴۰۰ بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف همزمان با اولین روزاز ماه صفر مصادف با ورود کاروان اهل بیت (ع) به شهر شام گفت: به همین مناسبت همایش «منشور عزت» عصرامروز در بیش از ۴۰۰امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار می شود.
همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از 400 بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت وگویی با بیان این مطلب اظهارداشت : امروز شنبه 29 مهرماه،همزمان با روز اول صفر مصادف با ورود کاروان اهل بیت (ع) به شهر شام و خطبه خوانی حضرت امام سجاد (ع) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) در کاخ یزید ملعون و محکومیت خاندان منفور بنی امیه ، قاتلین و عاملین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همایش «منشور عزت» دربیش از 400 بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش با شرکت عزاداران و محبان حسینی عصر وشامگاه امروز برگزار می شود ، گفت : سخنرانی و تشریح خطبه امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) در کاخ اموی ، قرائت قرآن ، خطبه خوانی و مدیحه سرایی از برنامه های پیش بینی شده در این همایش است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: از شاعران مطرح آیینی کشوری و استانی خصوصاً شاعران حماسه سرا ، جهت ایجاد فضای حماسی در این همایش دعوت شده است.
حجت الاسلام شرفخانی با بیان اینکه محور و محتوای خطبه حضرت زینب وامام سجاد(ع) مملو از برائت از ظالمان و مبارزه با دستگاه ظلم و جور و رسوا کردن مظاهر تزویر و ریا است ، تصریح کرد : در این همایش مباحثی همچون ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی که در عصر حاضر آمریکای جنایتکار ، انگلیس و رژیم صهیونیستی است ، تشریح می شود.
وی ادامه داد: همچنین در این همایش «شعار لبیک یا حسین (ع)» و «شعار لبیک یا زینب (س)» در امامزادگان و بقاع متبرکه طنین انداز می شود.

پایان پیام/49
همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از 400 بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد
همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از 400 بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از 400 بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از 400 بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از 400 بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از 400 بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از 400 بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از 400 بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد همایش بزرگ «منشور عزت» در بیش از 400 بقاع متبرکه و امامزادگان کشور آغاز شد
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
همایش منشور عزت
|
منشور عزت
|
شرفخانی
|

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سیزدهمین محفل قرآنی ربیع‌ القلوب برگزار می شود