درگ ب ام و “ام 760 آی”، تسلا “مدل اس”، آئودی “آر اس 6” و مرسدس بنز “ای 63” | فیلم
تسلا مدل S همیشه تکنولوژی و سرعت شگفتانگیزی داشته است و حالا مدل فیس لیفت شدهی آن آمده تا بیشتر از قبل قاعدهی بازی را عوض کند. در چند سال آینده تعداد مدلهای تولیدی تسلا بسیار متفاوتتر از آن چیزی خواهد بود که امروز میبینیم. مینیبوسهای الکتریکی، تراک ها و شاسی بلندهای کوچکتر همگی در حال توسعه هستند اما تا پیش از ورود آنها تسلا نسخهی...
ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند
درگ فورد شلبى و دوج چارجر هلکت؛ دو ماسل بى نظ...
تسلا مدل ایکس خودروى تمام برقى همه فن حریف | ...
تسلا مدل ٣ رسما رونمایى شد | فیلم...
تسلا مدل S همیشه تکنولوژی و سرعت شگفتانگیزی داشته است و حالا مدل فیس لیفت شدهی آن آمده تا بیشتر از قبل قاعدهی بازی را عوض کند. در چند سال آینده تعداد مدلهای تولیدی تسلا بسیار متفاوتتر از آن چیزی خواهد بود که امروز میبینیم. مینیبوسهای الکتریکی، تراک ها و شاسی بلندهای کوچکتر همگی در حال توسعه هستند اما تا پیش از ورود آنها تسلا نسخهی فیس لیفت شدهی پرفروشترین ساختهی خود یعنی مدل S راهی نمایندگیها میکند. البته به روز کردن یکی از خلاقانهترین ساختههای کمپانیهای خودروساز بدون اضافه کردن تکنولوژیهای جدید کامل نمیشود. داخل کابین تسلا از سیستم فیلتراسیون هوای HEPA که در مدل X نیز یافت میشود استفاده کرده است. تسلا ادعا میکند که این سیستم ۹۹٫۷ درصد آلرژن ها و باکتریهای داخل کابین را از بین میبرد. همچنین تریم های داشبورد جدیدی نیز وجود دارد.
چیزی که تغییر نکرده پرفورمنس و کارایی خودرو است. نسخهی P90D با حالت ۸۷۰۰ پوندی Ludicrous در این بررسی حاضر بوده و هنوز هم به عنوان سریعترین سدان ۴ درب دنیا شناخته میشود. تسلا ادعا میکند که این خودرو تنها در مدت ۲٫۸ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. به یاد داشته باشید که وزن این خودرو بیشتر از آئودی Q7 است. ما چندین بار این ادعای تسلا را آزمایش کردیم و در نهایت مدت ۳٫۳ ثانیه بهترین زمانی بود که برای شتاب خودرو به دست آوردیم. هنوز هم رکوردی خوب است و مدل S همانند دوندهی مشهور یعنی بولت سریع عمل میکند. اما تسلا مدل S تنها دربارهی شتاب گیری در خط مستقیم نیست و باتریهای آن بهطور باورنکردنیای در ارتفاع پایینی قرار دارند و برای توزیع مؤثر وزن در مرکز شاسی جاسازی شدهاند. تسلا به لطف پیشرانهی دوتایی و تنظیمات چهارچرخ محرک، بدون کمترین تکان بدنه و با چسبندگی بالا پیچها را طی میکند. شما میتوانید کار کردن سیستم کنترل کشش را در هنگام عبور از پیچهای متوسط حس کنید.
(۹)