پیام سوری آرتیست کمپانی یاماها شد


پیام سوری آرتیست کمپانی یاماها شد

«پیام سوری» نوازنده ی پیانو، آرتیست پیانوهای سری «دیس کلاوی یر» کمپانی معتبر یاماها شد. این اتفاق که برای نخستین بار در عرصه ی پیانونوازی ایران اتفاق افتاده است، یاماها همزمان با رونمایی از این پروژه به معرفی این هنرمند ایرانی پرداخت.

پیام سوری آرتیست کمپانی یاماها شد«پیام سوری» نوازنده ی پیانو، آرتیست پیانوهای سری «دیس کلاوی یر» کمپانی معتبر یاماها شد.

این اتفاق که برای نخستین بار در عرصه ی پیانونوازی ایران اتفاق افتاده است، یاماها همزمان با رونمایی از این پروژه به معرفی این هنرمند ایرانی پرداخت.

در این پروژه که سوری یازده قطعه از موسیقی فولکلوریک و ملی ایران را در آن تنظیم واجرا کرده است، پیانوهایی تولید شده است که توسط یک نرم افزار قطعات از قبل نواخته شده را به همان شکل اصلی و بدون حضور نوازنده اجرا می کند.

این پیانوها که کاربردی لاکچری دارند، این امکان را فراهم می کنند که قطعات مشهور و محبوب آهنگسازان و نوازندگان نامدار، با همان ویژگی ها و بدون کوچک ترین تغییری، به شکل کاملا زنده و آکوستیک در حضور مخاطبان به اجرا درآید، با این تفاوت که در این اجراها فرد نوازنده غایب است.

پیام سوری که هم اکنون یکی از استودیوهای پر رفت و آمد تهران را در اختیار دارد تا کنون به عنوان نوازنده و صدابردار بسیاری از خوانندگان از جمله حسام الدین سراج، سالار عقیلی، سینا سرلک، حسین علیشاپور، پرواز همای بوده است.

در میان آثاری که سوری در پروژه ی پیانوهای «دیس کلاوی یر» به اجرای آن ها پرداخته است، قطعاتی همچون دوسه شبه چشمام به دره، ساری گلین، ژیلا، سوغاتی و …. از دهه ی چهل تا پایان دهه ی هشتاد شنیده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند