پیام تسلیت جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا در پی شهادت 8 تن از مرزبانان غیور


پیام تسلیت جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا در پی شهادت 8 تن از مرزبانان غیور

تهران - ایرنا - وزیر کشور و جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا در پی شهادت 8 تن از مرزبانان غیور در پیام تسلیتی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند با افتخار یاد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در این پیام شهادت مظلومانه 8 نفر از مرزبانان خدوم و جان بر کف نیروی انتظامی در آستانه اربعین حسینی (ع) را که به دست اشرار مسلح در منطقه مرزی چالدران آذربایجان غربی به لقاء الله پیوستند را تسلیت گفت و افزود: ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند با افتخار یاد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: دشمنان بدانند که با انجام این قبیل اقدامات ضد انسانی نمی توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم خللی وارد کنند و یقیناً مرتکبین این جنایت را به سزای اعمال ننگینشان می رساند.
رحمانی فضلی گفت: ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده های داغدار این عزیزان، همرزمان آنان در نیروی انتظامی و ملت بزرگوار ایران، از خداوند منان برای شهدای این واقعه دردناک عُلُوّ درجات و برای خانواده های معزز شهدا، صبر و اجر مسالت دارم.
سیام**6984**1449**تنظیم: امیر خان زاده**انتشار: امیر کاردان راد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج