برنامه‌ریزی وسیع و پایدار برای ایمن کردن تأسیسات وزارت نیرو


برنامه‌ریزی وسیع و پایدار برای ایمن کردن تأسیسات وزارت نیرو

کرمانشاه- وزیر نیرو بر برنامه‌ریزی وسیع و پایدار برای ایمن کردن تأسیسات وزارت نیرو ازجمله تأسیسات برق تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان امروز دوشنبه در جلسه روند خدمات رسانی آب و برق به مناطق زلزله در محل فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی، گفت: با هماهنگی معاونت برق و انرژی وزارتخانه در حال حرکت به سمت برنامه ریزی وسیع و پایدار برای ایمن تر کردن تاسیسات برق در کشور هستیم.

وی زلزله را یک تهدید همیشگی دانست و افزود: زمان زلزله غیرقابل پیش بینی ولی واقعیت آن انکارناپذیر است. زلزله تهدیدی همیشگی است و باید موجب هوشیاری شود. هوشیاری به این معنا که ما بایستی از همین امروز، دیروز و لحظات پس از وقوع زلزله خود را برای زلزله بعدی آماده کنیم.

وزیر نیرو گفت: ثبت آنچه در کانون زلزله و در برخورد با مسائل فنی، اجتماعی، سیاسی، روانی و اقتصادی رخ می‌دهد، می‌تواند زیربنای برنامه ریزی‌های کلان کشور برای مقابله با زلزله‌های بعدی باشد.

وی ادامه داد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که از هر زلزله درس‌های جدی بگیریم، این‌ درس‌ها را به کار بگیریم و با به کارگیری آن‌ها مقاوم شویم تا بتوانیم مردم، کشور، تمدن و فرهنگ خود را حفظ کنیم.

اردکانیان گفت: این موضوع انکارناپذیر است که باز هم در همه مناطق و حتی این منطقه زلزله خواهیم داشت بنابراین ما باید به سمتی حرکت کنیم که پس از پذیرش این زیان و خسارت، تکان‌های آن موجب شود ما به خواب نرویم و از تجربیات خود هر چه بهتر استفاده کنیم.

وی افزود: با هماهنگی معاونت برق و انرژی وزارت نیرو در حال حرکت به سمت برنامه ریزی وسیع و پایدار برای ایمن تر کردن تاسیسات وزارت نیرو به ویژه برق در کشور هستیم که در این بین مسلما مدیران استانی بسیار کمک کننده خواهند بود تا ما بتوانیم به سمت آسیب ناپذیری و یا حداقل کردن خسارت‌ها پیش برویم.

وزیر نیرو تاکید کرد: مرزها باید آبادترین نقاط کشور باشند، توفیق خواهیم داشت با کمک یکدیگر مناطق آسیب دیده را بهتر از پیش بسازیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زیبایی دختر واقعی «آمنهوتپ سوم» سریال یوسف پیامبر ! تغییر چهره جهانبخش سلطانی بعد 1...