هیوندای ولستر توربو 2017 | فیلم


این هاچ بک سه در با طراحی خاص خود پنج سال پیش وارد بازار شده است. مدل پایه هیوندای ولستر در سال 2013 عرضه شد و اندکی بعد از آن مدل توربو نیز ارائه گردید. این بازار رقابتی با انواع اتومبیل های هیجان انگیز و جذاب شاید کار را برای برخی دشوار کند اما هیوندای ولستر توربو قطعا جزو آن دسته نیست.این هاچ بک سه در با طراحی خاص خود پنج سال پیش...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

هیوندای ولستر توربو 2017 | فیلم

هیوندای اکسنت 2018 معرفی شد | فیلم...

هیوندای ولستر توربو 2017 | فیلم

آشنایی با مشخصات هیوندای آی 10 مدل 2016 | فیل...

هیوندای ولستر توربو 2017 | فیلم

نگاهى به هیونداى آزرا گرنجور جدید | فیلم...

این هاچ بک سه در با طراحی خاص خود پنج سال پیش وارد بازار شده است. مدل پایه هیوندای ولستر در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و اندکی بعد از آن مدل توربو نیز ارائه گردید.

این بازار رقابتی با انواع اتومبیل های هیجان انگیز و جذاب شاید کار را برای برخی دشوار کند اما هیوندای ولستر توربو قطعا جزو آن دسته نیست.این هاچ بک سه در با طراحی خاص خود پنج سال پیش وارد بازار شده است. مدل پایه هیوندای ولستر در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و اندکی بعد از آن مدل توربو نیز ارائه گردید تا قدرت موتور با ظاهر مسابقه ای تطابق بیشتری داشته باشد.

هیوندای ولستر توربو 2017 | فیلم

هیوندای | تگ

ولستر توربو به یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر مجهز بود که ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۱۹۵ فوت پوند گشتاور تولید کرده و با گیربکس ۶ دنده دستی یا هفت دنده اتوماتیک دوکلاچه جفت می‌شد. اکنون حتی پس از گذشت ۵ سال ظاهر ولستر همچنان جلب نظر می‌کند؛ بخصوص وقتی که همانند خودروی مورد تست به رنگ نارنجی تیره نیز باشد.

در داخل نیز همانند ظاهر بیرونی از چرم مشکی صندلی ها در کنار تزیینات نارنجی رنگ استفاده شده است. این هماهنگی رنگ در داخل و بیرون به خاص بودن خودرو کمک کرده و ارتفاع پایین صندلی بر ویژگی های اسپرت آن تاکید نموده است.با وجود حجم زیاد پلاستیک بکار رفته در داشبورد و پنل درب ها بیشتر مواد بکار رفته در داخل جنس مرغوبی دارند. تکیه گاه بازو روی پنل درب روکش باکیفیتی دارد و خوب بود در کنسول وسط نیز از همین جنس استفاده می‌شد. دید به اطراف با وجود پنجره عقب دوتکه مناسب است.

(۱۲)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تبلیغ شرکت هیوندای, خودروی هیوندای, کانسپت هیوندای, هیوندای ولستر, ولستر

12
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان