گرامیداشت امام جمعه اهل سنت درفهرج


مراسم گرامیداشت درگذشت نظام الدین نصرتی امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما در این مراسم مولوی عبدالغنی دهانی مدیر امور روحانیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان گرامیداشت امام جمعه اهل سنت درفهرجسیستان و بلوچستان از روحانیت انقلابی به عنوان نیروهای توانمند نظام یاد کرد و گفت: مولوی نصرتی با نشر فرهنگ اتحاد و همدلی در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند و همواره به عنوان یک روحانی آگاه و انقلابی با ولایت و رهبری بوده اند.
همچنین در این مراسم سید محمد طباطبایی مدیر اجتماعی نهاد نمایندگی رهبری در استان سیستان و بلوچستان ضمن قرائت پیام تسلیت حضرت آیت الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت از مولوی نصرتی به عنوان شخصی خدمتگذار یاد کرد که در تمامی زمینه های ملی و مذهبی به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفای نقش می کرد.
همچنین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج با اشاره به دسیسه های دشمنان در ایجاد اختلاف بین مسلمین اظهارداشت:دشمنان به دنبال ایجاد جنگ های نیابتی هستند .
خیرالله ابراهیمی افزود: مولوی نصرتی عامل اتحاد در منطقه بود . وی بیان داشت : نصرتی همراه با نظام ولایت و دلسوز مردم و درکنار مردم و در مشکلات و سختی های مردم و مروج واقعی دین بود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند