کریستین هورنر: اصلی ترین مسئله برای ردبول در 2018 دوام موتور خواهد بود


فرمول یک ایران _ به اعتقاد مدیر ردبول اصلی ترین مشکل برای رقابتی تر شدن تیم در 2018 دوام و کارایی موتور های رنو خواهد بود. در فصل 2017 ردبول توانست سه مسابقه آذربایجان، مالزی و مکزیک را با پیروزی به پایان برساند اما به علت خرابی های متعدد موتور نتوانستند وارد رقابت قهرمانی شوند و در نیمه اول فصل شانس پیروزی خود را به طور کلی از دست...

فرمول یک ایران _ به اعتقاد مدیر ردبول اصلی ترین مشکل برای رقابتی تر شدن تیم در 2018 دوام و کارایی موتور های رنو خواهد بود.

در فصل 2017 ردبول توانست سه مسابقه آذربایجان، مالزی و مکزیک را با پیروزی به پایان برساند اما به علت خرابی های متعدد موتور نتوانستند وارد رقابت قهرمانی شوند و در نیمه اول فصل شانس پیروزی خود را به طور کلی از دست دادند. در مسابقه پایانی نیز دنیل ریکاردو به علت خرابی سیستم هیدرولیک نتوانست از خط پایان عبور کند و همین مسئله باعث شکست او در برابر کیمی رایکونن برای کسب جایگاه چهارمی فصل شد.

در مجموع طی فصل 2017 تیم ردبول موفق به کسب 13 سکو شد اما تعداد زیاد DNF ها باعث شد تا این تیم با 300 امتیاز اختلاف نسبت به مرسدس و 154 امتیاز اختلاف نسبت به فراری در جایگاه سوم قرار بگیرد.

هورنر نظرش را اینگونه بیان کرد:

عدم دوام موتور عامل اصلی شکست امسال ردبول بود، با توجه به اینکه هر کدام از DNF ها 10 تا 12 امتیاز را از تیم ما گرفته است سریعا نیاز به یک موتور با قابلیت اطمینان بالا داریم.

با وجود اینکه به اعتقاد هورنر کلید موفقیت ردبول در 2018 در دستان رنو است اما نباید از مشکلات شاسی خودرو ردبول نیز چشم پوشی کرد، برای فصل آینده ردبول هم به موتوری قویتر و پایدارتر نیاز دارد هم به شاسی بهتر تا بتواند وارد رقابت قهرمانی شود.

هورنر افزود:

نیاز ما به موتوری بهتر با قدرت بیشتر یک نیاز اساسی است، ما توسعه شاسی و بهبود آنرا در نیمه دوم فصل به سرانجام رساندیم و نتایج خوبی نیز به دست آوردیم که باعث می شود تمام تعطیلات را بر روی آن کار کنیم.

در پایان مدیر تیم ردبول عدم موفقیت تیم اش در دو مسابقه پایانی را اینگونه شرح داد:

برزیل پیستی است که به توان بالای موتور نیاز دارد، در ابوظبی نیز شاهد سلطه مرسدس و فاصله ایجاد شده بین آنها و سایر تیم ها بودیم، به راحتی در هر دور نیم ثانیه سریعتر از سایر تیم ها بودند، موتور مرسدس واقعا چیز دیگری است و آنها بهترین موتور را ساخته اند، همین نکته ثابت میکند که کلید موفقیت در شرایط کنونی مسابقات، موتوری قوی با قابلیت اطمینان بالاست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه