نحوه دریافت کد پستی


نحوه دریافت کد پستی

نحوه دریافت کد پستی : کدپستی ده رقمی یکی از موارد ضروری است که در هنگام ارسال مرسولات پستی از آن استفاده می شود.شرکت پست از طریق سامانه درگاه خدمات الکترونیک به مردم عزیز خدمات متنوعی را ارائه میدهد. شما می توانید با مراجعه به این سامانه از خدماتی مانند صدور گواهی کد پستی ، یافتن کدپستی،درخواست […] نوشته نحوه دریافت کد پستی اولین بار در...

نحوه دریافت کد پستی : کدپستی ده رقمی یکی از موارد ضروری است که در هنگام ارسال مرسولات پستی از آن استفاده می شود.شرکت پست از طریق سامانه درگاه خدمات الکترونیک به مردم عزیز خدمات متنوعی را ارائه میدهد. شما می توانید با مراجعه به این سامانه از خدماتی مانند صدور گواهی کد پستی ، یافتن کدپستی،درخواست کدپستی ، پیگیری درخواست و … استفاده نمایید. لینک آدرس دریافت کد پستی : https://epostcode.post.ir/#banner

نحوه دریافت کد پستی توسط کدیاب

اگر می خواهید کد پستی محلی که در آن هستید را به آسانی پیدا کنید می توانید از کدیاب کمک بگیرید برای اینکار کافی است ۴ مرحله را انجام بدهید تا کدپستی برای شما نشان داده شود :

مرحله اول )

به سامانه درگاه خدمات الکترونیک وارد شوید و سپس بر روی گزینه کدیاب کلیک نمایید. برای اینکه کد پستی ده رقمی خود را بدست بیاورید باید محدود خود را در گام اول انتخاب کنید که به عنوان مثال استان خوزستان است پس از آن باید نوع را که شامل شهری و روستایی است مشخص کنید. سپس شهر مورد نظر را باید انتخاب کنید ( مثال: اهواز) در این قسمت سه گزینه برای شما نشان داده می شود که شامل جستجو در ساختمان های دارای پلاک- جستجو با کمک نام ساختمان-جستجوی ادارت مراکز آموزشی و … می باشد.

مرحله دوم)

زمانی که شما این اطلاعات را وارد کرده باشید به گام دوم می رسید که باید شماره پلاک و نام خیابان یا کوچه را وارد کنید.

مرحله سوم)

شما باید ساختمان را انتخاب کنید.

مرحله چهارم)

با انتخاب و دریافت کدپستی می توانید کدپستی خود را دریافت نمایید.

درخواست کدپستی

نحوه دریافت کد پستی : اگر برای کد پستی درخواست دارید می توانید با سپری کردن ۴ مرحله درخواستتان را ثبت نمایید که شامل ۱)انتخابات تقسیمات کشوری ۲)ورود اطلاعات ۳)تایید نشانی و پرداخت آنلاین ۴)دریافت کد رهگیری می باشد.

بعد از اینکه درخواستتان را ثبت کرده اید می توانید برای پیگیری آن نیز از این سامانه استفاده نمایید. آیا مقاله نحوه دریافت کد پستی برای شما مفید بود ؟

loading...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...