طرز تهیه سالاد فرانسوی خوش طعم و خوشمزه


سالاد فرانسوی دستور تهیه های متفاوتی دارد و ما دستور تهیه رایج آن را برای تهیه این سالاد خوشمزه انتخاب کرده ایم. و برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد. این سالاد خوشمزه را به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید. همچنین سالاد فرانسوی را می توانید به عنوان یک پیش غذا برای پذیرایی از مهمان ها استفاده نمایید .در ادامه طرز تهیه سالاد فرانسوی را شرح داده...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

سالاد فرانسوی به عنوان نوعی پیش غذا و با ارزش غذایی مناسب برای شام و ناهار سرو می شود برای مطالعه طرز تهیه سالاد فرانسوی با ما همراه باشید.

سالاد فرانسوی دستور تهیه های متفاوتی دارد و ما دستور تهیه رایج آن را برای تهیه این سالاد خوشمزه انتخاب کرده ایم. و برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد. این سالاد خوشمزه را به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید. همچنین سالاد فرانسوی را می توانید به عنوان یک پیش غذا برای پذیرایی از مهمان ها استفاده نمایید .در ادامه طرز تهیه سالاد فرانسوی را شرح داده ایم.

طرز تهیه سالاد فرانسوی خوش طعم و خوشمزه

تهیه سالادهای متفاوت در منزل تنوع در برنامه غذایی شما را افزایش می دهد، سالاد فرانسوی همچون سالاد فصل و سالاد حبوبات از جمله سالادهای مفید و با ارزش غذایی بالا می باشد.



طرز تهیه سالاد فرانسوی خوش طعم و خوشمزه

طرز تهیه سالاد فرانسوی خوش طعم و خوشمزه


مواد لازم برای تهیه سالاد:

کلم برگ ۱ عدد کوچک کالباس ۳ برش متوسط هویج ۱ عدد کشمش ۱/۳ پیمانه گردوی خردشده ۵ عددطرز تهیه سالاد فرانسوی خوش طعم و خوشمزه

مواد لازم برای تهیه سس سالاد:

سس سفید ۳ قاشق غذاخوری نمک به مقدار لازم فلفل سیاه به مقدار لازم آبلیمو به مقدار لازم

طرز تهیه سالاد فرانسوی:

کالباس و کلم را خرد کنید و با کشمش و هویج رنده شده و گردو مخلوط نمایید. سپس مواد لازم برای تهیه سس سالاد را با یکدیگر مخلوط کرده و سس آماده شده را روی مواد سالاد فرانسوی بریزید و هم بزنید تا سس به خرد سالاد برود.

طرز تهیه سالاد فرانسوی خوش طعم و خوشمزه

ارزش غذایی سالاد فرانسوی:

کلم، کشمش، گردو که در این سالاد استفاده شده اند دارای ارزش غذایی می باشند برای اطلاعات بیشتر از این ارزش غذایی خواص این مواد غذایی را مطالعه نمایید.

طرز تهیه سالاد فرانسوی خوش طعم و خوشمزه

خواص کشمش:

کشمش جزء دسته ی خشکبار است و خواص فراوانی دارد مثل: کاهش کمک خونی، جلوگیری از پوکی استخوان، پیشگیری از سرطان، سرشار از ویتامین های B، پتاسیم و آهن می باشد.

باعث تقویت اعصاب می شود و اسپاسم های عصبی، عضلانی را برطرف می کند.

خواص کلم:

از جمله خواص فراوان کلم می توان به کاهش کم خونی، درمان یبوست و بیماری های معده، بهبود سردرد و … اشاره کرد.
طرز تهیه سالاد فرانسوی خوش طعم و خوشمزه

خواص گردو:

گردو سرشار از منیزیم و فسفر است. باعث افزایش قدرت ذهن می شود همچنین، برای پیشگیری از بیماری های قلبی، پوست، فشارخون، قند خون مفید می باشد.

با استفاده ار این مطالب می توانید یک سالاد جدید تهیه کنید و میل نمایید از اینکه با ما همراه بودید سپاسگزاریم. ما در مطلب طرز تهیه سالاد فرانسوی را به شما آموزش دادیم، امیدواریم مطلب مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سالاد و پیش‌غذا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...