تبلیغات گوگل ادوردز


تبلیغات گوگل ادوردز زمان و هزینه، از مهمترین نکات هر کمپین تبلیغاتی و دغدغه اصلی هر مشاور و مدیر دیجیتال مارکتینگ می‌باشند. تبلیغات گوگل و به همین دلایل امروزه کمپانی های بزرگ جهانی برای معرفی محصول یا برند جدید خود، بصورت گسترده روی ادوردز سرمایه گذاری میکنند یکی از تخصصی ترین و موثرترین کانال‌های تبلیغاتی […]

تبلیغات گوگل ادوردز

زمان و هزینه، از مهمترین نکات هر کمپین تبلیغاتی و دغدغه اصلی هر مشاور و مدیر دیجیتال مارکتینگ می‌باشند. تبلیغات گوگل و به همین دلایل امروزه کمپانی های بزرگ جهانی برای معرفی محصول یا برند جدید خود، بصورت گسترده روی ادوردز سرمایه گذاری میکنند یکی از تخصصی ترین و موثرترین کانال‌های تبلیغاتی در زمینه برندینگ و فروش میباشد و تبلیغ شما را در کمترین زمان برای کاربران با شرایط خاص مورد نظر شما به نمایش میگذارد.

در زمینه برندینگ هم شما میتوانید به راحتی برند خود را به کاربران در دسته های مختلف به نمایش درآورید.
اما تفاوت این روش با روشهای سنتی مانند بیلبورد در اتوبان همت چیست؟

هزینه:
برخلاف باور افراد غیرمتخصص، این روش بسیار ارزانتر از روشهای سنتی برای برندینگ و معرفی میباشد. هزینه برندینگ برای کمپانی های بزرگ ده ها میلیارد در سال میباشد ولی از طریق تبلیغات گوگل با یک دهم این مبلغ شما به راحتی تبلیغ خود را به ده ها میلیون نفر به نمایش میگذارید. موقعیت جغرافیایی:

پیاده سازی کمپین جامع تلویزیونی و بیلبوردی نیازمند صرف وقت و هماهنگی های بسیاری است که در آخر منجر به نمایش در محدوده جغرافیایی محدودی می شود، اما از طریق تبلیغات گوگل، هر کشور تنها با یک کلیک تحت پوشش تبلیغات شما قرار میگیرد.

سرعت:

زمانیکه صحبت از اجرای چندین کمپین بصورت همزمان باشد، حتی بزرگترین شرکت های تبلیغاتی اعلام ناتوانی میکنند و این در حالی است که تبلیغات آنلاین خصوصا ادوردز، یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی در این پیاده سازی این نوع پروژه ها میباشد.

هدفمندی:

در گذشته ما هیچ کنترلی برروی طیفی که تبلیغ را مشاهده میکردند نداشتیم اما در با کمک علم دیجیتال مارکتینگ میتوان تبلیغ را دقیقا به پرسونا و بازار هدف با ذائقه خاص به نمایش گذاشت.

آنالیز:

و مهمترین نکته آنالیز دیتا و گزارشگیری از تعداد نمایش و تاثیر آن است که در گذشته تنها به یک گزارش اغراق آمیزغیردقیق خلاصه میشد و امروز از طریق ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس میزان دقیق بازدید در هرساعت و فروش به ریزترین مبلغ قابل مشاهده است.
مطالعه ادامه مقاله



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!