زندگی نامه شهید ابراهیمی


زندگی نامه شهید ابراهیمی

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید ابراهیمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

زندگی نامه شهید ابراهیمی به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را بخوانید:

شهید فادل ابراهیمی سال1344 در روستای گنگچین از توابع شهرستان ارومیه در یک خانواده سنی مذهبی دیده به جهان گشود، پس از طی دوران کودکی، تحصیلاتش را تا کلاس پنجم ابتدایی ادامه داد، سپس ترک تحصیل کرده و به اتفاق پدرش در زمین های کشاورزی مشغول به کار شد.

از نظر خصوصیات اخلاقی، فردی مؤمن و متدین بود، اخلاق خوب او در میان اعضای خانواده الگو و نمونه بود، علاقه شدیدی به امام راحل داشت. با اوجگیری انقلاب شکوهمند اسلامی در پایگاه مسجد روستای گنگچین به فعالیت پرداخت.

در آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه کشور عزیزمان ایران، شهید پس از طی آموزش های لازم نظامی و رزمی،برای انجام خدمت مقدس سربازی از طریق نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عازم جبهه های حق علیه باطل گردید و بعد از یک سال خدمت صادقانه در راه میهن و انقلاب، نهایتاً در تاریخ1366/2/24 در منطقه سرو (روستای کورتکویل) پس از درگیری شدیدی که با حزب منحله دمکرات داشتند، به رودخانه سقوط کرده و در اثر خفگی در رودخانه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید فادل ابراهیمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | نقش سد کهیر در جلوگیری از یک فاجعه