مسئولان و مردم بهانه به دست دشمن ندهند


مسئولان و مردم  بهانه به دست دشمن ندهند

اهواز – ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان گفت: تمام آحاد مردم با بصیرت بالای خود در تمام شرایط مصالح کشور را رصد و امنیت کشور را در نظر بگیرند و هیچ بهانه ای به دشمنان ندهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولان باید با تمام وجود و با اتکا به خدا در خدمت گزاری به مردم تلاش کنند و مردم نیز باید با مسئولان همراهی کنند چرا که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در کمین هستند تا از هر فرصتی به هویت و موجودیت ما لطمه وارد کنند.
وی ادامه داد: کار و تلاش جدی مسئولان و همراهی، همدلی و شکیبایی مردم 2 بخشی هستند که به پیوست هم نیاز امروز برای رسیدن به آرمان های انقلاب را شکل می دهند.
شفیعی یادآور شد: از مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی انتظار می رود خستگی ناپذیر، بدون چشم داشت و کمترین بهره برداری شخصی به این ملت خدمت کنند.
وی گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند اتکاء به توان داخلی ، توکل به خدا، قطع نگاه به دیگران و قطع اعتماد به سلطه راه نجات کشور از تمام مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان خاطر نشان کرد: نظام سلطه که از انقلاب اسلامی و ملت ایران سیلی خورده از هر موقعیتی برای ضربه زدن استفاده می کند.
وی گفت: در 39 سال گذشته این را تجربه کردیم که شب و روزی نیست که ازتوطئه دشمن مصون باشیم.
وی در پایان یادآور شد: انقلاب اسلامی ما از نقطه شروع راه طولانی و پر پیچ و خمی را پشت سر گذاشته و همچنان مسیر طولانی باقی مانده است.
6064
خبرنگار: ندا رضاپور** انتشار: محسن بهاروند


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان